AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg datet en fyr nesten et halvt år. Han avsluttet fordi han "ikke var klar for et forhold". Jeg konfronterte ham med at han kanskje bare ikke var klar for et forhold med meg, men han bedyret at dette ikke var tilfellet. 4 måneder etter at vi traff hverandre sist og han sa at han aldri kom til å komme over meg er han i et fast og offisielt forhold. Jeg føler meg helt idiot. Og lurer på hva som er galt med meg. Han er jo tydeligvis i stand til å ha et forhold i løpet av kort tid, så lenge det ikke er med meg..? Anonymkode: 4dc63...d43
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Han var ikke forelsket i deg, enkelt og greit. Jeg vet det er vondt å kun være god nok for sex, men det er noe utrolig mange av oss opplever. Det er garantert ikke noe feil med deg. Anonymkode: bcf60...2ed 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Dere er ikke en match. Så enkelt er det. Sjansen for at en gitt person du treffer er din sjelevenn, er forsvinnende liten. Fortsett å lete. Anonymkode: fab0f...723 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var ikke forelsket i deg, enkelt og greit. Jeg vet det er vondt å kun være god nok for sex, men det er noe utrolig mange av oss opplever. Det er garantert ikke noe feil med deg. Anonymkode: bcf60...2ed Takk! Jeg bare føler at jeg burde ha skjønt det. Og lurer på hvordan jeg kan unngå det i fremtiden. Jeg er livredd for å date nå og har faktisk gitt opp. Anonymkode: 4dc63...d43
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Jeg var akkurat i samme situasjon som deg. Og det er ikke din feil at han ikke ønsket et forhold med deg. Det går over! Anonymkode: f984b...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Skjønner at dette er tungt. Jeg er i en liknende situasjon. Han burde vært ærlig og sagt at han ikke hadde de riktige følelsene for deg :/ Å si det slik han sa det, viser at han er feig og konfliktsky. Kanskje like greit da? Og 4 mnd for en som ikke er klar for et forhold, er altfor raskt.... Kanskje det ikke holder Noen menn haster inn i nye (feile??) forhold pga de bruker feilt hode Som sagt, så er jeg i nesten samme situasjon, bortsett fra at det er lenger siden han sa han ikke ønsket forhold eller barn i fremtiden. Han så for seg å bygge hus alene, og elsket å være i eget selskap. Hadde ingen behov for kjæreste eller barn...(skulle hverftall ikke ha barn, for han liker ikke barn....) Vel - nå har han blitt sammen med en 2-barnsmor i løpet av et par måneder..... Anonymkode: 22666...4ec
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Jeg har vært i din situasjon, men i en litt mer "ekstrem" variant. Jeg datet en fyr i 2 måneder før det hele endte (fra hans side) med et seksuelt forhold. Det vil si, vi gjorde alt annet også (enn sex), men jeg ble aldri introdusert for hans venner/familie og han sa aldri at han ikke ville være kjæresten min. Vi holdt på slik i 2 år, noe som egentlig er utrolig lenge for noe som bare var et seksuelt forhold fra hans side. Jeg var stormforelska og valgte å se bort fra alle signalene om at han aldri mente noe seriøst med meg. Det ble slutt etter at det ble stille fra han noen dager etter siste møte. En tirsdag var vi sammen- onsdagen uken etterpå var han i et forhold (!) med en dame. Et par uker etter det var hun introdusert for hele vennegjengen og innen en måned hadde hun blitt introdusert for svigers. Det føles ikke bra og jeg forstår at du føler deg dårlig av dette, men du kommer over det. Det jeg lærte av min erfaring var at man bør ha is i magen en god stund, se an handlingene til fyren du dater, og så fort jeg merker at jeg føler meg usikker i en datingrelasjon så trekker jeg meg tilbake. Jeg er ferdig med spill og ferdig med å være "unofficial" - jeg forventer en avklaring innen et par måneder på om dette er seriøs dating eller ikke. Lykke til videre:) Anonymkode: c5e4e...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Typisk dette! Alle som sier de ikke er klar for et forhold, har bare ikke funnet sin "the one" enda. Det var ikke deg desverre! Jeg har også lært dette flere ganger og sett det flere ganger, så om en mann sier han ikke er klar for forhold nå, tar jeg på meg skoa og løper langt vekk, aldri lar jeg meg bruke til noe dum og lettlurt vente-jente igjen , for faktum er at de aldri vil bli klar for et forhold med den de sier det til, de venter bare på en annen. Ikke noe galt med deg for det! Forhold skal jo veldig mye matche og da er det bra man ikke bare blir sammen med noen man ikke er helt perfekt match med. Du finner nok en som matcher deg mye bedre også Anonymkode: a15c2...9bc 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk dette! Alle som sier de ikke er klar for et forhold, har bare ikke funnet sin "the one" enda. Det var ikke deg desverre! Jeg har også lært dette flere ganger og sett det flere ganger, så om en mann sier han ikke er klar for forhold nå, tar jeg på meg skoa og løper langt vekk, aldri lar jeg meg bruke til noe dum og lettlurt vente-jente igjen , for faktum er at de aldri vil bli klar for et forhold med den de sier det til, de venter bare på en annen. Ikke noe galt med deg for det! Forhold skal jo veldig mye matche og da er det bra man ikke bare blir sammen med noen man ikke er helt perfekt match med. Du finner nok en som matcher deg mye bedre også Anonymkode: a15c2...9bc Ja, dette er jeg også helt enig i Det er lurt så tidlig som mulig å avklare hva fyren du dater faktisk er ute etter! Jeg har også lært av mine feil, og er ikke fyren klar for et forhold, da stikker jeg. Det finnes ingenting galt i å sette en standard for hva man er ute etter. Anonymkode: f984b...ea6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Typisk dette! Alle som sier de ikke er klar for et forhold, har bare ikke funnet sin "the one" enda. Det var ikke deg desverre! Jeg har også lært dette flere ganger og sett det flere ganger, så om en mann sier han ikke er klar for forhold nå, tar jeg på meg skoa og løper langt vekk, aldri lar jeg meg bruke til noe dum og lettlurt vente-jente igjen , for faktum er at de aldri vil bli klar for et forhold med den de sier det til, de venter bare på en annen. Ikke noe galt med deg for det! Forhold skal jo veldig mye matche og da er det bra man ikke bare blir sammen med noen man ikke er helt perfekt match med. Du finner nok en som matcher deg mye bedre også Anonymkode: a15c2...9bc Tenk heller på at han faktisk ikke var rett for deg, mer enn at du ikke var rett for han. Du kan finne bedre. Alle opplever sånt innimellom. Selv er jeg veldig tydelig overfor de jeg dater at jeg forventer full ærlighet hele veien. At jeg er ute etter et varig forhold, og i det sekundet de eller jeg føler at det ikke går den veien så skal vi si fra om det. Det har fungert veldig greit. Det er foreløpig ingen som har hatt problem med det, ingen har blitt skremt (om om de blir skremt så er det jo greit, for da er de uansett ikke riktig) og alle har forholdt seg til det. De har til dels vært veldig ærlige også "Vi er nok ikke kjærestemateriale, men jeg vil gjerne ha et uforpliktenede sex-forhold med deg." Eller "vi passer nok best som venner" Greit nok, da vet man jo akkurat hvor man har de. (og et par har faktisk blitt veldig gode venner av meg.) Anonymkode: 1611c...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han avsluttet fordi han "ikke var klar for et forhold"... Jeg konfronterte ham med at han kanskje bare ikke var klar for et forhold med meg, men han bedyret at dette ikke var tilfellet... 4 måneder etter at vi traff hverandre sist og han sa at han aldri kom til å komme over meg er han i et fast og offisielt forhold... Anonymkode: 4dc63...d43 Når skal dere lære at de fleste beilere lyver for å få sex mens de venter på en bedre kandidat? Anonymkode: 20f19...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal dere lære at de fleste beilere lyver for å få sex mens de venter på en bedre kandidat? Anonymkode: 20f19...b2e Fordi man håper på å være den tette Anonymkode: f5f4a...d5d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi man håper på å være den tette Anonymkode: f5f4a...d5d Større sjanse for å både lykkes og unngå skuffelser ved å ha bedre selvinnsikt. Slutt å drømme om den perfekte kandidaten hvis han er over deg på den sosiale rangstigen. Anonymkode: 20f19...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Større sjanse for å både lykkes og unngå skuffelser ved å ha bedre selvinnsikt. Slutt å drømme om den perfekte kandidaten hvis han er over deg på den sosiale rangstigen. Anonymkode: 20f19...b2e Med dette så sier du indirekte at menn stort sett er ubrukelige 😂😂 en mann som tror han er høyt oppe er gjerne den mest patetiske av de alle 😂 Anonymkode: f5f4a...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå