AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Hvordan får dere damer til å ha sex med dere?Må dere eller de være fulle? Hva med dere damer hvordan sier dere ifra om dere vil bli mer kjennt med gutten (signal)? Er 23 år gammel. Flink med damer, men mange sier at jeg er for snill!🙄 Jeg er en helt grei fyr, både med jobb og utdannelse som jeg holder på med. Tenker generelt ikke bare om sex. Takker på forhånd. ☺ Anonymkode: 85666...1e5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 🙄 Dette er Kvinneguiden. Stort sett bare damer her. Anonymkode: a5464...3c9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 🙄 Dette er Kvinneguiden. Stort sett bare damer her. Anonymkode: a5464...3c9 Samme det vel. Trenger tips jeg. Gjør ingenting om det er menn eller damer.☺ Anonymkode: 85666...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Gjør deg selv kjekkere, og få litt sexappeal, ikke bare snakk på en formell og vennskapelig måte. Anonymkode: edac2...be0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør deg selv kjekkere Anonymkode: edac2...be0 Hvordan gjør man det? Anonymkode: 4892f...d87
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør man det? Anonymkode: 4892f...d87 Anonymkode: 2214a...ca9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør deg selv kjekkere, og få litt sexappeal, ikke bare snakk på en formell og vennskapelig måte. Anonymkode: edac2...be0 Det lurer eg og på! Korleis ?! Anonymkode: 41bf7...bdd
Sykkelkopp Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 Du er ikke flink med damer om du ikke har sex med dem. Da er du like flink med damer som en heterofil dame er Hvis folk faktisk sier du er for snill vet du garantert at at du er for snill. Ikke gjør ting for damer som de ikke er villig til å gjøre for deg(og faktisk gjør og). Og ikke gjør ting for jenter du ikke ville gjort for gutter. Ikke kjør jenter rundt gratis f.eks. Ikke kjøp drinker med mindre du vet du da kan stole på at de spanderer neste runde. Ikke gi kompliment på generisk utseende, bare på ting de har gjort seg fortjent til. Sparsomt. Men f.eks fint hår er ok fordi jenter har gjerne brukt litt tid på det. For å få deg dame må du 1.Erte/flørte/kødde med dem 2. Bli bedre kjent, finn ut hvem de er, hva de liker og hva som driver dem 3. forføre dem - her eskalerer du til sex Ca i den rekkefølgen. Du kan skippe nr 2 dersom du er på byen og dere er fulle, eller hvis du har six pack og brede skuldrer på tinder Hvis du er god på byen så er fulle jenter raskeste måte å få en jente til sengs. Hvis du vil ha sex som er verdt noe har du sex med edru jenter. Personlig synes jeg fulle jenter er turn off 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 Først og fremst må du kunne prate med damer. Er du nervøs rundt jenter generelt, så vil du ha problemer med å gjøre en dagligdags samtale til en flørtende en. Menn som er flinke til å prate med kvinner finner ofte en fin balanse. Snakke seg selv frem og opp uten å være arrogant og blærete. Være ertende uten å fornærme. Gjøre henne tent ved tilfeldig berøring uten å gå for langt. Og ikke minst - kunne holde samtalen. Anonymkode: 82551...4ba
Sykkelkopp Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 Og en ting til. Husk at det mest interessante på hele jorden for en kvinne er henne selv. Hun er det mest spennende samtaleemnet i verden
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 Her tror jeg snill er bytta ut med veik. Damer liker at menn tar føring. Viser at de har nok guts til å ta vare på dama. Sykkelkoppen er på feil bærtur. Anonymkode: b8bc7...405 2
Horten Market Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 Hvis du er så snill at du ikke forsyner deg av matfatet, så forblir du sulten.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Du er ikke flink med damer om du ikke har sex med dem. Da er du like flink med damer som en heterofil dame er Hvis folk faktisk sier du er for snill vet du garantert at at du er for snill. Ikke gjør ting for damer som de ikke er villig til å gjøre for deg(og faktisk gjør og). Og ikke gjør ting for jenter du ikke ville gjort for gutter. TS, hør på sykkelkopp sine råd. Jeg vet egentlig ikke helt hva som gjør noen menn mer attraktive enn andre når det kommer til væremåte. Men menn som ikke har noe mer til seg enn å være snille og greie, er ofte kjedelige og uinteressante i lengden. Kanskje det er det som menes når noen kaller deg for snill? Har selv møtt noen menn som jeg betegner som for snille. Enten er dem egentlig ikke så snille. Det skinner gjennom at han er snill mot meg fordi han ønsker å oppnå noe. Enten det er forhold eller sex. De igler seg innpå ved å gjøre ekstra ting for meg som ikke faller dem naturlig. Eller så er det å være snill det eneste innholdet de har og de er rett og slett uinteressante. Angående spørsmålet ditt: Når jeg er interessert i en mann skjønner han det med en gang fordi jeg sjekker han opp. Ser an stemningen og går inn får et kyss. Har aldri slått feil før. Jobb og utdanning er helt uinteressant for meg. Bryr meg ikke om mannen er søppeltømmer eller kirurg. Det eneste jeg ikke takler er skryting av jobb/utdanning. Det som teller for meg er 50% utseende og 50% personlighet. Jeg må tenne på mannen, finne han attraktiv seksuelt og han må komme overens med meg og mine verdier. Om vi har ulike interesser, musikksmak og slike ting gjør ingenting. Synes det er attraktivt med menn som gjør sin greie, tør å stå for sine meninger, ta en diskusjon uten å legge seg flat for å ikke fornærme, ha litt mørk humor, tør å ta initiativ, har selvtillit og liker veldig godt menn som er køddete/småfrekke når de flørter. Anonymkode: dd7a7...789
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 "For snill" betyr som regel en av to ting; - Ordrett for snill. Selvoppofrende, lar seg utnytte og tråkke på. - Kjedelig. Som regel et resultat av at man jatter med, har lite å by på. Det høres mer sympatisk ut å kalle noe "for snill" enn å si "uinteressant". Når sant skal sies har de fleste mennesker noe interessant ved seg, mange mangler bare evnen til å kommunisere det. Anonymkode: 82551...4ba
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #15 Skrevet 11. september 2017 Ts her. Masse tips. Tusen takk. Hjelper mye. Jeg kan ta et scenario, sånn at dere skjønner hva jeg mener. På jobb har vi mange jenter. Jeg er jo da i en skiftleder stilling, så passer på feil osv. Mange gjør feil, snakker om store feil også, men jeg skriver for eksempel ingenting på de, skjefter ikke osv. Så alle de jente kollegene mine sier at jeg er snill. Jeg prøver heller meg ikke på så mange jenter. Liker ikke forstyrre noen. Jeg får ofte jenter, men gir dem opp veldig fort om de ikke tar initiativ. Fordi da er ikke de intereserte.Men er veldig flink med å snakke med jenter generelt da. Anonymkode: 85666...1e5
Arabella Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 7 timer siden, Sykkelkopp skrev: Og en ting til. Husk at det mest interessante på hele jorden for en kvinne er henne selv. Hun er det mest spennende samtaleemnet i verden Du kunne ikke overdrive enda litt mer vel? 1
heipådegsann Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Masse tips. Tusen takk. Hjelper mye. Jeg kan ta et scenario, sånn at dere skjønner hva jeg mener. På jobb har vi mange jenter. Jeg er jo da i en skiftleder stilling, så passer på feil osv. Mange gjør feil, snakker om store feil også, men jeg skriver for eksempel ingenting på de, skjefter ikke osv. Så alle de jente kollegene mine sier at jeg er snill. Jeg prøver heller meg ikke på så mange jenter. Liker ikke forstyrre noen. Jeg får ofte jenter, men gir dem opp veldig fort om de ikke tar initiativ. Fordi da er ikke de intereserte.Men er veldig flink med å snakke med jenter generelt da. Anonymkode: 85666...1e5 Du gir dem fort opp om de ikke tar initiativ? Enn om de tenker det samme? Noen må jo gjøre noe for at noe skal skje
Sykkelkopp Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 15 minutter siden, Arabella skrev: Du kunne ikke overdrive enda litt mer vel? Jeg kunne overdrevet og tatt med litt flere eksempler ja
Arabella Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 19 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Jeg kunne overdrevet og tatt med litt flere eksempler ja Jeg kan gjerne vedde alt jeg eier på at mange av de mennene jeg har truffet i forskjellige sammenhenger, ikke husker noe om meg, mens jeg derimot vet mye om dem og kunne kompromittere dem om jeg var av den typen. 1
Sykkelkopp Skrevet 12. september 2017 #20 Skrevet 12. september 2017 7 timer siden, Arabella skrev: Jeg kan gjerne vedde alt jeg eier på at mange av de mennene jeg har truffet i forskjellige sammenhenger, ikke husker noe om meg, mens jeg derimot vet mye om dem og kunne kompromittere dem om jeg var av den typen. Det tviler jeg ikke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå