Gå til innhold

Bare fuckbuddy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 måneder siden innledet jeg et fuckbuddyforhold til en mann. Han var på vei ut av et forhold og var "ikke klar for et nytt forhold". Vi er også gode venner og prater sammen daglig. Vi treffes også uten å ha sex, og sitter gjerne og koser mens vi ser på film sammen. Vi treffes gjerne 4 ganger  i uken og deler ting med hverandre vi ikke har delt med noen andre. Vi er enige om at dette bare er et venner-med-fordeler-forhold, men jeg får det ikke helt til å gå opp... samtidig er jeg redd for å ta det opp fordi jeg er redd han skal ville avslutte det hele. Som mange andre menn er han litt "sen" på å oppfatte egne følelser for mange ting. Jeg er fryktelig glad i ham, men tør ikke gå inn i om jeg har slike følelser fordi avtalen vår er noe annet og jeg vil ikke skremme ham bort/miste det vi har. Noen som har vært i lignende situasjoner eller har gode råd..?

Anonymkode: cbffe...727

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Som mange andre menn er han litt "sen" på å oppfatte egne følelser for mange ting.

Dette er bare vissvass.

Menn som er forelsket viser det. Han du driver på med er klar på at han kun vil ha sex.

Hvorfor gidder du være tømmestasjonen hans mens han venter på noe bedre?

Anonymkode: 6b818...8b6

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare vissvass.

Menn som er forelsket viser det. Han du driver på med er klar på at han kun vil ha sex.

Hvordan viser de det da? 

Skrevet
35 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvordan viser de det da? 

De bruker ikke fire måneder på å bestemme seg for om de vil ha deg som kjæreste, for å si det sånn.

Han du har sex med sier det jo rett ut, han er ikke interessert i deg. Du er bare et lettvint knull for ham.

Drit nå i om dere koser litt på sofaen, det betyr faktisk ingenting.

• Liker 5
Skrevet

Ikke tro at det blir annerledes. Han har sagt fra at han ikke vil ha et forhold og når du fortsetter å ha sex med han så går han ut i fra at du har godtatt hans premisser. Det er bare sex. Jeg kastet bort flere år på samme problemstillingen, jeg klarte ikke å gi slipp når jeg utviklet følelser for ham og det ble bare vondt og ganske ødeleggende.
Den enkleste måten å finne ut av om han vil ha deg som mer enn bare en fuck-buddy er å ikke ha sex med ham.
Hvis dere er så gode venner kan du vel bare si det til ham, at du føler ting for ham og at du er redd for å miste ham.

If you love something set it free. If it comes back to you it is yours. If it doesn´t it never was!

• Liker 3
Skrevet

Lær litt fra de tusen av oss andre som har been there done that. 
Man skal ALDRI ha et fuckbuddy forhold til noen man egentlig er litt sjarmert av. 
Man får ALLTID følelser isåfall, og kvinner knytter sex med følelser også, det gjør ikke menn. 
Så holder man ut i god tro om at joda hans følelser må også komme så jeg bare venter å ser hva som skjer, 
så går det et år, to år, tre år, man tror hele tiden at man straks er på vei til å bli sammen men finner på unnskyldninger for unnskyldningene hans. Sier han f eks at nei jeg har en krevende jobb og ikke plass til dame, så tenker man "hmm ja han har jo en krevende jobb, så han elsker meg sikkert bare at han ikke kan pga jobben, jeg blir ved hans side enda lenger jeg så innser han vel at jeg er damen for han". Så fortsetter man å være pulevenner og av respekt for hverandre tør ikke den ene å si at "nei ro ned følelsene dine for jeg bare utnytter deg for sex" så fortsetter man... 
Og hvem er det som ender opp knust den dagen han finner en annen og de blir kjærester på 3 uker og forlovet og gravide innen et halvt år? Hvem er det som da innser at man visst bare var knullevennen hele tiden allikevel? Hvem er det som da innser at alle tv stundene, dype samtalene, middagene aldri var noe romantisk men kun mellommenneskelig bli kjent /veksle livsefaringer samvær som like gjerne kunne vært med hvem som helst? Deg... :(
Dette ender ikke godt ts . 
Hva er værst, at du ikke sier noe og risikerer å bli enda mer glad i han og enda mer knust om lang tid ? 
Eller at du sier noe og i bestefall har han også fått følelser for deg og i værstefall har han ikke det og du blir litt knust nå, men ihvertfall ikke kaster bort mange måneder til på å knulle en som ikke liker deg eller du kommer videre med... 

Anonymkode: b1878...3f3

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For 4 måneder siden innledet jeg et fuckbuddyforhold til en mann. Han var på vei ut av et forhold og var "ikke klar for et nytt forhold". Vi er også gode venner og prater sammen daglig. Vi treffes også uten å ha sex, og sitter gjerne og koser mens vi ser på film sammen. Vi treffes gjerne 4 ganger  i uken og deler ting med hverandre vi ikke har delt med noen andre. Vi er enige om at dette bare er et venner-med-fordeler-forhold, men jeg får det ikke helt til å gå opp... samtidig er jeg redd for å ta det opp fordi jeg er redd han skal ville avslutte det hele. Som mange andre menn er han litt "sen" på å oppfatte egne følelser for mange ting. Jeg er fryktelig glad i ham, men tør ikke gå inn i om jeg har slike følelser fordi avtalen vår er noe annet og jeg vil ikke skremme ham bort/miste det vi har. Noen som har vært i lignende situasjoner eller har gode råd..?

Ahh...enda en som går i kvinnefellen. Har vært her i 1 år nå og ser kvinner gjør denne feilen gang på gang på gang.

Å bli ff med en mann gir ham alle fordeler. Han får tømme seg i deg og han investerer svært sjrldent noe mer i deg enn en sædbank hvor han kan tømme seg. Du derimot som kvinne vil utvikle følelser over tid og bli såret når du finner ut at han ikke vil noe mer.

Kvinner som deg senker kvinners verdi ned til et sexobjekt. Ikke rart menn ikke vil ha forhold når vi har luddere som deg som stille parrat til sex uten å trenge å investere mer i deg som et forhold f.eks

Håper du lærer av denne gangen

Anonymkode: 7005f...e98

• Liker 1
Skrevet

Menn som ikke er "klar for et nytt forhold" er ikke interessert i et forhold med deg. Vennskap og sex er supert, og det nyter han nok nå, men du lurer deg selv om du tror det vil bli noe mer. I det øyeblikket han møter vedkommende som gjør han interessert i et forhold så er det takk og farvel til deg.

Anonymkode: 683bc...9ce

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For 4 måneder siden innledet jeg et fuckbuddyforhold til en mann. Han var på vei ut av et forhold og var "ikke klar for et nytt forhold". 

Var han i et forhold eller ferdig med forholdet når dere hadde sex?

Anonymkode: 921c0...04b

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahh...enda en som går i kvinnefellen. Har vært her i 1 år nå og ser kvinner gjør denne feilen gang på gang på gang.

Å bli ff med en mann gir ham alle fordeler. Han får tømme seg i deg og han investerer svært sjrldent noe mer i deg enn en sædbank hvor han kan tømme seg. Du derimot som kvinne vil utvikle følelser over tid og bli såret når du finner ut at han ikke vil noe mer.

Kvinner som deg senker kvinners verdi ned til et sexobjekt. Ikke rart menn ikke vil ha forhold når vi har luddere som deg som stille parrat til sex uten å trenge å investere mer i deg som et forhold f.eks

Nydelig at du benytter sjansen til å bruke meg som tømmestasjon for slutshaminga di. Takk. Det var konstruktivt. Du er sikkert en skikkelig sjarmør

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare vissvass.

Hun er ikke en tømmestasjon. Hun gikk selv med på det. Slutt å bruk slike nedlatende ord om folk.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viss du må skylde på slike som meg og TS for at ingen menn vil ha deg så stakkars deg. Da står det virkelig dårlig til.

Anonymkode: fe8df...3fd

Skrevet
3 minutes ago, Macro said:

Hun er ikke en tømmestasjon. Hun gikk selv med på det. Slutt å bruk slike nedlatende ord om folk.

Hun velger selv å være en tømmestasjon. Han bryr seg jo ikke om henne siden han utnytter henne på denne måten.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Macro skrev:

Grunnen til at folk bruker slike ord er jo for å få kvinner til å våkne litt.

De er med på dette frivillig, men dersom de hadde den videste anelse om hva disse mennene tenkte om det, så tror jeg det hadde tatt slutt ganske raskt.

På samme måte som at promiskuøsitet generelt antakeligvis hadde fått en brå slutt om jenter fikk høre lydopptak fra guttegarderoben om hvilke ordelag de ble omtalt i. Da er det kanskje ikke så morsomt og moderne som frigjort kvinne lenger. 

Anonymkode: ecb0a...239

• Liker 2
Skrevet

Aldri innled et forhold som kun skal handle om sex, når du har følelser for han, og trekk deg ut av forholdet så fort du begynner å merke at følelsene blomstrer. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nydelig at du benytter sjansen til å bruke meg som tømmestasjon for slutshaminga di. Takk. Det var konstruktivt. Du er sikkert en skikkelig sjarmør

Anonymkode: 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss du må skylde på slike som meg og TS for at ingen menn vil ha deg så stakkars deg. Da står det virkelig dårlig til.

Jeg er mann ikke kvinne. Gift er jeg og. Nice try though

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun velger selv å være en tømmestasjon. Han bryr seg jo ikke om henne siden han utnytter henne på denne måten.

Du MÅ være en mann. Få kvinner som klarer å bruke begge hjernecellene samtidig og komme fram til at FF er kun til fordel for mannen

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutshaming av kvinner har vi drevet med i flere 1000 år og det kommer vi forsatt til å gjøre. Det er helt legitimt og ok

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Du MÅ være en mann. Få kvinner som klarer å bruke begge hjernecellene samtidig og komme fram til at FF er kun til fordel for mannen

Jeg er kvinne. Jeg gikk selv i denne FF-fella for en del år siden og kastet bort mye tid på å håpe, vente, innbille meg at han skulle bli sammen med meg til slutt.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har sannelig gjort et varp når det kommer til mann...:fnise:

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at folk bruker slike ord er jo for å få kvinner til å våkne litt.

De er med på dette frivillig, men dersom de hadde den videste anelse om hva disse mennene tenkte om det, så tror jeg det hadde tatt slutt ganske raskt.

På samme måte som at promiskuøsitet generelt antakeligvis hadde fått en brå slutt om jenter fikk høre lydopptak fra guttegarderoben om hvilke ordelag de ble omtalt i. Da er det kanskje ikke så morsomt og moderne som frigjort kvinne lenger. 

Anonymkode: ecb0a...239

Det er i hvertfall et nederlag for kvinner at dere tror vi bruker sex som en vare. Jeg ikke et snev av interesse for kjærlighetsforhold og hatt flere ff der vi har avsluttet pgaa han får følelser. Jeg tenker ikke dårlig om han for det, og viss folk betegner meg som en tømmestasjon når jeg utelukkende vil ha ff så ligger jo problemet hos de selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...