Gå til innhold

Taklampe til soverom

Gjest justcurious

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious

Noen som har noen fine å anbefale? Er ute etter en hengelampe, men ikke lysekrone. Har nylig pusset opp soverommet, malt veggene i deco blue, har hvite lister/garderobeskap og svarte gardiner. Tenker at en hvit eller lys lampe hadde gjort seg siden rommet er såpass mørkt nå.

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest justcurious
På 11.9.2017 den 10.38, AnonymBruker skrev:

Tenkte på denne med en gang mtp beskrivelsen av soverommet ditt: 

https://utdinterior.no/tilbehor/belysning/eos-fjrlampe-skjermen-m-hvit-9554/

Tror det blir kjempe fint! Den finnes også i andre farger men tror hvit blir finest.

Anonymkode: 529f5...781

Dette ble et sent svar fra meg :P Men så vittig at du anbefalte akkurat den, det er nemlig akkurat en sånn lampe jeg har sett etter og vurdert å kjøpe. Tror også den vil passe perfekt, men dessverre så er den laget av ekte fjær og jeg bruker ikke noe animalsk siden jeg er veganer. Utrolig synd. Kanskje jeg finner en lignende hvit lampe. Tusen takk for tipset uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg levde 10 år med denne.

Den måtte bli hengende da jeg solgte leiligheten, men den var faktisk veldig fin på soverommet. Den koster heller ikke mange kronene.

Anonymkode: 48ec7...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, justcurious skrev:

Dette ble et sent svar fra meg :P Men så vittig at du anbefalte akkurat den, det er nemlig akkurat en sånn lampe jeg har sett etter og vurdert å kjøpe. Tror også den vil passe perfekt, men dessverre så er den laget av ekte fjær og jeg bruker ikke noe animalsk siden jeg er veganer. Utrolig synd. Kanskje jeg finner en lignende hvit lampe. Tusen takk for tipset uansett :) 

Så synd at den er laget av ekte fjær, men kan nå hende det finnes noe lignende som ikke er laget av ekte fjær 😊 Lykke til!

Anonymkode: 529f5...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg levde 10 år med denne.

Den måtte bli hengende da jeg solgte leiligheten, men den var faktisk veldig fin på soverommet. Den koster heller ikke mange kronene.

Anonymkode: 48ec7...090

Takk for tipset, den var også fin, men tror jeg har bestemt meg for den jeg linket til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...