AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg har en applewatch, men jeg har et problem. Den er ekstremt sensitiv på skrittene mine. Syns den viste voldsomt mange skritt i dag, og etter mye undersøkelse så fant jeg ut at den teller hver gang jeg vrir håndleddet når jeg hekler OG jeg har rullet ut ca 100 kjøttboller i dag Finnes det noen måte å stille inn sensitiviteten eller noe så den ikke teller alle bevegelsene? Anonymkode: 8a2c5...7e5
bobleplast_ Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Hvorfor ikke vara ta av klokken mens du driver på med slikt arbeid?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 2 minutter siden, bobleplast_ skrev: Hvorfor ikke vara ta av klokken mens du driver på med slikt arbeid? Føler ikke for å ta av meg klokken mens jeg sitter og hekler på bussen, er ute ett sted osv. Er jeg hjemme så er jo det greit, men en klokke til over 4000 kr tar jeg ikke av meg over alt Har googlet problemet og det virker som at det er mange som sliter med det samme så da regner jeg med at Apple vil se på problemet Anonymkode: 8a2c5...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå