Gå til innhold

Hvor gammel er kjæresten til han snåle i side om side?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hun er litt søt da

Han heter kvåme eller noe sånt teit

Endret av amativeReflection
Videoannonse
Annonse
Gjest C.Tramell
Skrevet

Har ikke sett det på en stund, men hvis han fortsatt er sammen med den samme som sist jeg så på spilles hun av Marie Blokhus som er rundt 35. Altfor gammel for deg, så jeg mistenker at han må ha funnet en ny :)

Skrevet
6 minutter siden, C.Tramell skrev:

Har ikke sett det på en stund, men hvis han fortsatt er sammen med den samme som sist jeg så på spilles hun av Marie Blokhus som er rundt 35. Altfor gammel for deg, så jeg mistenker at han må ha funnet en ny :)

Nei hun er ikke blond

Skrevet

Henriette Marø, født i 1988.

Anonymkode: a400f...0fc

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun singel?

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj, hun er under 30 faktisk. Noen ser eldre ut enn de er. Ikke at hun holder seg dårlig eller noe slikt, hun ser bare så mye mer voksen ut enn 29. 

Anonymkode: d8875...f26

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, amativeReflection skrev:

Er hun singel?

Nei

Anonymkode: 3c96d...e8e

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj, hun er under 30 faktisk. Noen ser eldre ut enn de er. Ikke at hun holder seg dårlig eller noe slikt, hun ser bare så mye mer voksen ut enn 29. 

Jeg liker at hun er sånn veslevoksen og har så snål dialekt.

Skrevet

Er hun 29! Jeg trodde helt ærlig det var en 17 åring og at rollen var datteren hans eller noe. Merkelig at han plutselig ikke var sammen med hun blonde lenger og fikk en mindre pen voksen i barnekropp kone i stedet, så tenkte det var derfor han og hun blonde hadde slått opp i den nye sesongen fordi det kom frem et ukjent barn fra fortiden han ikke visste han hadde eller noe. 

Anonymkode: e2b94...8fe

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel spiller hun i serien? Fyren hennes er jo sånn 42. 

Skrevet

Vidar Magnussen som spiller Kvåle, typen hennes, er 39.

Det var vel etter første eller andre sesong det ble slutt med samboeren som ble spilt av Marie Blokhus. (hun hadde andre jobbforpliktelser)

Skrevet

Det var litt av en overgang da. Skal hun nye forestille hun første? Eller er de åpen med at det er ny kjæreste i serien?
Funker dårlig når han ser ut som minst 42, og hun ser ut som max 19.... Malplassert å velge henne som skuespiller syns jeg. 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt at hun var 42 - 44 år - eller noe rundt der... Artig dame.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt av en overgang da. Skal hun nye forestille hun første? Eller er de åpen med at det er ny kjæreste i serien?
Funker dårlig når han ser ut som minst 42, og hun ser ut som max 19.... Malplassert å velge henne som skuespiller syns jeg. 

Nei, hun skal ikke forestille hun første, men Kvåles nye kjæreste. De er helt åpne om at det er ny kjæreste, ja. Jeg synes ikke hun ser ut som en 19-åring. Heller en 35-åring eller deromkring. Hun spilte Kopperuds «personal assistant» ( ;)  ) i forrige sesong, og det var slik rollefigurene traff hverandre. Jeg liker rollefiguren veldig godt. Hun framstår som både søt, morsom og «nedpå». 

• Liker 3
Gjest C.Tramell
Skrevet
On 10.9.2017 at 7:21 PM, amativeReflection said:

Nei hun er ikke blond

Oki, ser du har funnet ut hvem den fine dama er. Litt i eldste laget hun også vel? Snart 30.... :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...