Gå til innhold

trenger hjelp til middag...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan jeg spørre hva slags saus dere spiser med fiskepinner? Hvordan lager man det?

Håper noen kan hjelpe denne "alenehjemme"-jente :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koker ris i grønnsaksbuljong, og har gjerne Toro Parisienne fiskesaus til, med masse hakket løk som jeg lar koke oppi sausen. Lettkokt brokkoli er obligatorisk.

Hvis jeg er alene, spiser jeg fiskepinnene som de er sammen med brokkoli og hvitløksdressing hvis jeg har.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi spiser fiskepinner med kokte poteter, raspet gulrot i appelsinjuice, og remulade.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar :-) Men nå har jeg dessverre ikke mulighet til å løpe ut for å kjøpe Toro fiskesause og har heller ikke buljong liggende hjemme :cry: Men jeg har smør/margarin.....er det mulig å lage noe saus utfra det? ( husker at mamma lagde noe saus til fiskepinne som ligner litt på smeltet smør? :roll: )

Skrevet

Hvis dere har chilisaus på sånn flaske så synes i hvert fall jeg at det er veldig godt til...men det er kanskje bare meg om det :)

Eller remulade...

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitronsmør er godt til fiskepinner og annen stekt fisk. Smelt smør, press rikelig med sitron i og klipp persille og/eller annet kryddergrønt i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Rømme med hakket sylteagurk og purre, revet eple og salt og pepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...