AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Del Skrevet 10. september 2017 Reborning, hørt om det? Det hadde ikke jeg. Jeg syns dukker er litt ekle i utgangspunktet, så dette er ikke noe for meg iallefall. Det virker faktisk litt rart for meg. https://www.nrk.no/vestfold/xl/wenche-marie-homme-_71_-har-15-reborndukker-som-ser-ut-som-ekte-babyer-1.13660973 Anonymkode: 1699e...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. september 2017 #2 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg må innrømme at jeg syntes at reborndukker er litt sært. Å samle på dukker er nå en ting, men å behandle dem som en ekte baby er for sært for meg. Leste en diskusjon om dette på en facebookgruppe for en tid tilbake og ble fullstendig satt ut. Men for all del, hvem er jeg til å skulle dømme det. Har folk glede av det så gjerne for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. september 2017 #3 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg syns de dukkene er ekle, får grøssninger av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. september 2017 #4 Del Skrevet 15. september 2017 De ser så naturtro ut at det er nifst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå