AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Et nesten 20 år langt ekteskap tok slutt for noen måneder siden, og jeg bestemte meg for å teste online datingtjenester for første gang (trofast ja, ha!). Her er det mye å se opp for for de som ikke har spesielt IT kyndige, eller forstår hva man kan gjøre med software. For å gjøre en lang historie kort basert på min egen research: Tjenester som Tinder, Happn, Sukker, PlentyOfFish og OkCupid o.l. framstår som rimelig ærlige, og relativt rimelige. I Norge er det nok mest action med Tinder og Sukker, Happn på en andreplass og de gjenværende langt bak. Og generelt er det nok mer action i kategorien 40- enn 40+ (basert på sammenligningsdata fra mine yngre venner). En del andre tjenester framstår som rent lureri. I denne klubben finner vi: Waplog, VictoriaMilan, BeNaughty m.fl. Typisk er det vanskelig å få oversikt over priser, lokkepriser med massive prisøkninger, vanskelig å kansellere abonnement (ringe utenlandsnummer wtf?) samt at de ofte har både en haug med fake profiler og "pratevillige" damer i chatten. Jeg synes synd på mine mannlige kolleager i 40+ kategorien og som ikke helt er i stand til å se forskjellen på disse tjenestene; her er det nok mange som tjener alt for mye penger på rent lureri. Lykke til! Anonymkode: 45582...91b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Nakenprat er populært, og veldig trygt. Anonymkode: 4d119...9cb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Du glemte å nevne Badoo..... eller som jeg liker å kalle det: BADoo Anonymkode: efeee...474
Sykkelkopp Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 På 10/09/2017 den 17.36, AnonymBruker skrev: Jeg synes synd på mine mannlige kolleager i 40+ kategorien og som ikke helt er i stand til å se forskjellen på disse tjenestene; her er det nok mange som tjener alt for mye penger på rent lureri. Lykke til! Anonymkode: 45582...91b Det må være lov å tjene penger på folk som er såpass dumme at de tror denne spesielle siden hvor de må betale så mye mer inneholder så mye mer villige jenter. God lærepenge. Og hvorfor snakke om dem i det hele tatt? Kanksje du ville fått flere å velge i om de kom på din datingside i stedet. Men vil du virkelig få deg en psykisk utvikllingshemmet mann? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 Jeg har vært singel i noen perioder, og har vel aldri sett det som et problem å velge. Sukker, Tinder og Match er mest kjent, og har logisk nok flest medlemmer, så jeg bruker bare Tinder og Sukker. Anonymkode: b2696...681
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 3 hours ago, Sykkelkopp said: Det må være lov å tjene penger på folk som er såpass dumme at de tror denne spesielle siden hvor de må betale så mye mer inneholder så mye mer villige jenter. God lærepenge. Og hvorfor snakke om dem i det hele tatt? Kanksje du ville fått flere å velge i om de kom på din datingside i stedet. Men vil du virkelig få deg en psykisk utvikllingshemmet mann? Skjønner ikke hva du mener med "du ville fått flere å velge i om de kom på din datingside i stedet", jeg (trådstarter) er på brukersiden, ikke tilbyder. Kanskje drøyt å kalle alle som prøver nettdating for første gang og ikke helt ser hvordan det henger sammen for psykisk utviklingshemmede også, men deg om det. Anonymkode: 45582...91b
Sykkelkopp Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hva du mener med "du ville fått flere å velge i om de kom på din datingside i stedet", jeg (trådstarter) er på brukersiden, ikke tilbyder. Kanskje drøyt å kalle alle som prøver nettdating for første gang og ikke helt ser hvordan det henger sammen for psykisk utviklingshemmede også, men deg om det. Anonymkode: 45582...91b At om mennene ikke var opptatt med å bli lurt på sketchy sider ville det vært flere brukere å velge i på sukker eller hovr enn du holder til
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #9 Skrevet 21. september 2017 Plattformen spiller jo ingen rolle. Folk er jo flere steder. Så lenge man har gangsyn og ikke tar alt for god fisk, så funker det. Er du naiv, så blir du lurt. Uansett hvor du traff daten. Anonymkode: f2f8a...532
Papirfly Skrevet 22. september 2017 #10 Skrevet 22. september 2017 Tråden er ryddet for spam. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå