QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Innerst inne? Jeg har tatt meg i å tenke veldig negativt til tider, for det er mye under overflaten som ikke andre ser. Men så tenker jeg, kanskje jeg bare tenker negativt fordi jeg ikke har fått ut frustrasjonen? Jeg liker jo personen, men de negative sidene er sykt provoserende. Er det sånn for dere også?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Da må jeg komme med en breaking news; det er svært sjelden du får vite hva mennesker egentlig synes om deg Er det for mye negative ting må du velge om du skal fortsette venneskapet eller gå videre. Anonymkode: 90838...371
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Ja alle har negative og positive sider og jeg tror alle kan gå å irritere seg litt over hverandre av og til, og noen ganger mye sikkert 😂 Men "feilene" er ofte en del av sjarmen i det å være menneske synes jeg. Anonymkode: 2cb26...60e
Gjest Mass Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Viss de er i min innerste krets så er det fordi at jeg har lært å kjenne og forstå alle sidene deres. De er så ekte og jeg setter stor pris på vennskapet med dem. Men veien dit har gått gjennom krangling, diskusjoner, og ærlig og åpen kommunikasjon.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2017 Ja nei ingen er perfekte. Jo jeg har ganske god oversikt over de negative sidene med meg selv og via kroppsspråk kan man se hvem som mener det de sier eller er falske over tid.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 At det er dumt han aldri ringer meg eller tar initiativ til å treffes. Anonymkode: dec24...948 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Min beste venn er mitt alt! Hun er uten tvil my sister from another mother ❤️ Ja hun er litt hormonell, lever litt over evne, men jeg elsker henne ❤️❤️ Anonymkode: 91246...ca2
hotellpute09 Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Min bestevenn er mannen min og jeg syntes han er helt fantastisk!
Horten Market Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 9 minutter siden, Evilposelos skrev: jeg har ganske god oversikt over de negative sidene med meg selv og via kroppsspråk kan man se hvem som mener det de sier eller er falske over tid. Pussig at det ofte er de som har lav selvinnsikt som har best oversikt over sine negative sider.
Nappetass1 Skrevet 10. september 2017 #10 Skrevet 10. september 2017 Når sant skal sies slutter det aldri å overraske meg hvor klønete hun er sosialt sett. Dette er dog ikke negativt i mine øynene, hun er så snål og søt og verdens aller beste bestevenninne! Aldri møtt noen med et større hjerte<3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. september 2017 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2017 35 minutter siden, Horten Market skrev: Pussig at det ofte er de som har lav selvinnsikt som har best oversikt over sine negative sider. Ja, nå har jeg uoppfordret blitt fortalt om mange negative sider ved meg, men har helt sikkert ikke helt oversikt, bare ganske mye. Men hva gjør du inne i denne tråden? Hva vil du? Jeg stilte et spørsmål.
Horten Market Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 29 minutter siden, Evilposelos skrev: Men hva gjør du inne i denne tråden? Hva vil du? Jeg stilte et spørsmål. Du må ikke sutre fordi du ikke får det svaret du vil ha. Mennesker med god selvinnsikt er gjerne ydmyke mot andres feil, de vet de ikke er så mye bedre selv. Når du synes din beste venn er "sykt provoserende", så er det bare å legge to og to sammen. Så det er mitt bidrag: Mennesker som hisser seg opp over andres feil, bør se seg mer nøye i speilet. Mye tyder på at slike ikke er den "bestevennen" de tror, og at det er den andre som har mest å utsette, men gjør det ikke på grunn av innsikt i egne feil og mangler. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 Jeg syns han er en skikkelig taper og jeg digger at han mislykkes. Han er underholdende på sin egen måte og derfor har jeg det kult sammen med han. Hadde han visst hva jeg følte og tenkte om han så hadde han droppet meg. Lurer på hva han synes om meg. Jeg tror vennskap ikke hadde fungert om alle kunne lese tankene til hverandre. Vennskap, forhold og kjærlighet er alltid overfladiske uansett hvor dypt det går. Anonymkode: 22635...575
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. september 2017 Forfatter #14 Skrevet 10. september 2017 6 minutter siden, Horten Market skrev: Du må ikke sutre fordi du ikke får det svaret du vil ha. Mennesker med god selvinnsikt er gjerne ydmyke mot andres feil, de vet de ikke er så mye bedre selv. Når du synes din beste venn er "sykt provoserende", så er det bare å legge to og to sammen. Så det er mitt bidrag: Mennesker som hisser seg opp over andres feil, bør se seg mer nøye i speilet. Mye tyder på at slike ikke er den "bestevennen" de tror, og at det er den andre som har mest å utsette, men gjør det ikke på grunn av innsikt i egne feil og mangler. Nå har ikke du peiling på hva det gjelder da. I dette tilfellet har du ikke klart å legge to og to sammen, for du vet hverken min eller den andre sin side . Ja, noen sider av enkelte mennesker er provoserende, men nå må du huske på at jeg aldri har sagt jeg er perfekt selv. Jeg vet personen også synes mange av mine sider ikke er bra/like provoserende. Oioi
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 10. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns han er en skikkelig taper og jeg digger at han mislykkes. Han er underholdende på sin egen måte og derfor har jeg det kult sammen med han. Hadde han visst hva jeg følte og tenkte om han så hadde han droppet meg. Lurer på hva han synes om meg. Jeg tror vennskap ikke hadde fungert om alle kunne lese tankene til hverandre. Vennskap, forhold og kjærlighet er alltid overfladiske uansett hvor dypt det går. Anonymkode: 22635...575 Hvorfor synes du han er en taper? og hvorfor får du glede når han mislykkes? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #16 Skrevet 10. september 2017 Jeg synes hun er en fantastisk snill og god person, inkluderer alle, lett å snakke med, ærlig og lojal. Det eneste jeg kan "ta" henne på er at hun alltid er litt sen. Avtaler vi å møtes en plass, så er hun ALDRI der til avtalt tid. Nå har jeg begynt å komme for sent til avtalene våre selv, så jeg skal slippe å vente jeg tenker alle har sine positive og negative sider, jeg har jo mine feil som mine gode venninner sikkert irriterer seg over og. Så lenge kan fokuserer på det positive, og det positive oppveier for det negative.. Så går det greit Anonymkode: 370f6...eed
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #17 Skrevet 10. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns han er en skikkelig taper og jeg digger at han mislykkes. Han er underholdende på sin egen måte og derfor har jeg det kult sammen med han. Hadde han visst hva jeg følte og tenkte om han så hadde han droppet meg. Lurer på hva han synes om meg. Jeg tror vennskap ikke hadde fungert om alle kunne lese tankene til hverandre. Vennskap, forhold og kjærlighet er alltid overfladiske uansett hvor dypt det går. Anonymkode: 22635...575 Du forstår jo ikke hva vennskap går ut på. Eller det er tydelig at du ikke opplever vennskap med andre på samme måte som de fleste mennesker gjør og det er trist for din del. Anonymkode: 2cb26...60e 1
Summ Skrevet 10. september 2017 #18 Skrevet 10. september 2017 Jeg er utrolig glad i han, han er det ultimate menneske. Aldri satt så stor pris på å være venn med et menneske, han er helt perfekt. Har ingenting negativt å si on han.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 11 timer siden, Evilposelos skrev: Innerst inne? Jeg har tatt meg i å tenke veldig negativt til tider, for det er mye under overflaten som ikke andre ser. Men så tenker jeg, kanskje jeg bare tenker negativt fordi jeg ikke har fått ut frustrasjonen? Jeg liker jo personen, men de negative sidene er sykt provoserende. Er det sånn for dere også? Nesten bare gode ting, men jeg ser ingen grunn til å utlevere mine beste venner på kvinneguiden. Det er ikke sikkert det er noe de ønsker. Anonymkode: c934c...d48
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #20 Skrevet 11. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns han er en skikkelig taper og jeg digger at han mislykkes. Han er underholdende på sin egen måte og derfor har jeg det kult sammen med han. Hadde han visst hva jeg følte og tenkte om han så hadde han droppet meg. Lurer på hva han synes om meg. Jeg tror vennskap ikke hadde fungert om alle kunne lese tankene til hverandre. Vennskap, forhold og kjærlighet er alltid overfladiske uansett hvor dypt det går. Anonymkode: 22635...575 Da er det vel ikke din beste venn? Det er det ts spør om. Hva folk syntes om sin beste venn. Men heller en du ikke anser som en venn i det hele tatt, eller? Anonymkode: c934c...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå