Gå til innhold

Første fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på min første fest snart, og jeg vet det kommer til å være alkohol der. Det er en såkalt bli kjent fest på videregående. Hva gjør man på fester. Vet det er en såkalt hooke fest men har ikke anelse om hva som skjer, hva man gjør og hva man driver med? Hvordan går man frem og hva skjer liksom?

Anonymkode: 588d6...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har foreldrene dine snakket med deg om dette med å ikke ta i mot alkohol fra andre og at det nå finnes narkotika som ser ut som godteri o.l? Hvis ikke, aldri ta i mot noe sånt fra andre og aldri ta i mot alkohol fordi det kan inneholde for eksempel voldtektsdop. Vet om noen som tok i mot alkohol fra en gutt på en fest og fikk hjerneskade og er den dag i dag ikke kontaktbar og bor på pleiehjem. Når du er så ung som du er så er du et lett offer fordi du er mer naiv og ikke har like stor dømmekraft. 

Synes det forøvrig er trist at det arrangerer fester blandt så unge mennesker som det dere er som kalles "hookefest" da det bidrar til økt sexpress. Hvorfor ikke bare ha en vanlig fest? 

Anonymkode: 53224...eff

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har foreldrene dine snakket med deg om dette med å ikke ta i mot alkohol fra andre og at det nå finnes narkotika som ser ut som godteri o.l? Hvis ikke, aldri ta i mot noe sånt fra andre og aldri ta i mot alkohol fordi det kan inneholde for eksempel voldtektsdop. Vet om noen som tok i mot alkohol fra en gutt på en fest og fikk hjerneskade og er den dag i dag ikke kontaktbar og bor på pleiehjem. Når du er så ung som du er så er du et lett offer fordi du er mer naiv og ikke har like stor dømmekraft. 

Synes det forøvrig er trist at det arrangerer fester blandt så unge mennesker som det dere er som kalles "hookefest" da det bidrar til økt sexpress. Hvorfor ikke bare ha en vanlig fest? 

Takk for svar. Jeg vet ikke hva en hooke fest helt er, har bare fått høre det av vennene mine men jeg vet ikke hva det er. Hva er det? Nå ble jeg litt nervøs

Anonymkode: 588d6...fdb

Skrevet

I følge Skam er hooke = kline (og evnt litt mer..)

Anonymkode: e358f...a96

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å hooke innebærer i alle fall for voksne at man har sex. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fordi Skam sitt publikum ikke er så gamle. I virkeligheten er jo å hooke å ha sex. 

Anonymkode: f78fe...b7f

Skrevet (endret)

h

Endret av Jazzygirl
Skrevet

Ta med din egen alkohol, hold deg unna sprit og ha med gode venner du stoler på. Jeg har vært på fest stort sett annenhver helg siden 10 klasse og har aldri blitt tilbudt narkotika eller vært på fester der folk har dopet ned drinker.. Og jeg er fortsatt jomfru ;) Folk røyker joint og sånn ja, men det er stort sett det verste. Om en gutt prøver seg er det best å bare hinte til at du ikke er så interessert. Men veldig viktig å ha med jenter du stoler på og passe på at minst en av dere passer på. Ikke la din drita venninne gå aleine med en gutt du ikke stoler på liksom. Hilsen en jente som går 3 vgs. Kos deg :) 

Anonymkode: 91b8b...dcc

Skrevet

Hooking betyr forresten å kline ja. Godt mulig det betyr noe annet for de som er 30+. 

Skrevet

Hvis de kaller det for "hooke fest" så ville jeg ikke gått. Da mener de alle går dit for å finne noen å pule og kline med. 
Det er stort sett det som er bonusen for noen på de fleste fester, men at de legger press om det ved å kalle festen for det så ville jeg syntes det var mer ubehagelig enn hyggelig..... 

Anonymkode: ef881...83b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hooking betyr forresten å kline ja. Godt mulig det betyr noe annet for de som er 30+. 

Må le litt av tankegangen at man enten er fjortiss eller 30+.. Jeg var den som sa at hooking betyr å ha sex og jeg er i 20-åra ;) 

• Liker 1
Skrevet

Ikke kyss på alle damer, da får du juling

Anonymkode: 182a3...49c

Skrevet

Om det er feil dame da så klart. Pass på deg selv :)

Anonymkode: 182a3...49c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...