Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ingen av disse skoene passer særlig godt til kjoler, selv ikke uformelle hverdagskjoler. 

Anonymkode: 6218f...9f4

Gjest Catalina Culès
Skrevet

De skoene passer best til jeans, syns nå jeg.

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

Jeg synes de var klompete og hadde for mye hvitt nederst :) 

Skrevet

Ikke helt min stil, men jeg vil iallfall si at de passer bedre til jeans enn kjole. 

Skrevet

Fine til ankeljeans, ikke kjole.

• Liker 1
Skrevet

Til kjole; litt mer feminine sko, litt hæler i alle fall. 

Skrevet

Jeg kunne fint brukt disse til kjole.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes de er fine bortsett fra den hvite sålen. Hadde læret og sålen hatt samme farge, kunne jeg gjerne brukt dem. Jeg kunne også brukt dem til skjørt og kjole. Det er viktigere at skoene er gode å gå med enn at de ser elegante ut.

3 timer siden, Hottrio skrev:

Til kjole; litt mer feminine sko, litt hæler i alle fall. 

Ikke alle har helse til å bruke sko med hæler, men liker kjoler og skjørt likevel. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Perelandra skrev:

Ikke alle har helse til å bruke sko med hæler, men liker kjoler og skjørt likevel. 

Det skjønner jeg godt!! Jeg har øvd meg litt med pumps (høye hæler) og det er ikke lett. 

Skrevet

De var ikke min stil og jeg synes ikke de var fine, minner meg om noe damer over 80 år bruker.  Jeg ville ihvertfall ikke brukt de til skjørt/kjole.  Kunne til nød brukt bootcutjeans til. 

• Liker 1
Skrevet

Syns de var grusomme. Alt for klumpete til å bruke til kjoler/skjørt 

Anonymkode: 364f4...2ad

Skrevet
Akkurat nå, Hottrio skrev:

Det skjønner jeg godt!! Jeg har øvd meg litt med pumps (høye hæler) og det er ikke lett. 

Jeg har nedsatt førlighet i det ene beinet, og dårlig balanse, så jeg er nødt til å være nøye med hva slags sko jeg bruker. En følge av dette at jeg gjerne går med sko som kan virke klumpete. Så sant de er gode å gå med, kunne jeg derfor godt ha brukt skoa som TS linker til.

Skrevet
12 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg har nedsatt førlighet i det ene beinet, og dårlig balanse, så jeg er nødt til å være nøye med hva slags sko jeg bruker. En følge av dette at jeg gjerne går med sko som kan virke klumpete. Så sant de er gode å gå med, kunne jeg derfor godt ha brukt skoa som TS linker til.

Finnes mye fint som også er flatt.  Her er over 600 flate par lave støvletter.

https://www.zalando.no/damesko-stovletter/?heel_height_range=til-3-cm

Skrevet

TS. her. Takk for svar. Jeg må ha flate sko, da jeg har tær som går lett ut av ledd, masse festlige episoder, da man er ute, og tærne går ut av ledd.

Men er nok enige i at de er litt klumpete. Men så har jeg og problemet med kraftige legger, så en del lave støvletter, er ganske smale rundt ankelen, og da ser leggene mye verre ut. Nå bruker jeg 20 den svart strømpebukse, og svarte skinn ballerina sko, men kan ikke bruke ballerina sko midt på vinteren.

Skal sjekke den linken.

Anonymkode: cb168...b94

Skrevet

Dette er virkelig ikke min stil. Er ikke det at jeg ikke syns de kan gå til kjole, men jeg hadde ikke brukt dem til noe. Men til kjole syns jeg egentlig du kan bruke hva du vil. Det kommer helt ann på stilen og hva du liker. Selv pleier jeg å gå med et par lave Dr Martens til absolutt alt, fra kjole til joggebukser.

Skrevet

Kjedelige og klumpete. 

Anonymkode: c0d4a...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...