Gå til innhold

Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre i min situasjon nå. 

Jeg sa opp leiligheten min med tre mnd oppsigelsestid og siste utflyttingsdato vil være 31.okt. 

Jeg fant en perfekt leilighet og da spurte jeg om jeg kunne flytte ut litt før, men fikk ikke svar på tre uker. Og plutselig fant jeg leiligheten jeg bor i nå ligge ute på finn med innflyttingsdato om 8 dager.  Det har vært mye surr plutselig ville han ha meg ut 15 september, men nå 1. okt. 

Utleieren spurte på melding om jeg kan flytte ut en mnd før, altså nå 1. oktober. Jeg sa det var greit, men ser nå at det ikke går. Jeg har ikke fått noen ny leilighet. Bor i Oslo nå og har nå planer om å flytte til Kr. Sand. Han har hatt visning, men vet ikke om han har fått noen nye? 

Spørsmålet er om jeg må flytte ut nå denne mnd, eller har jeg skrav på å bo ut oppsigelssitden? Problemet er jo sikkert at han har funnet noen nye..

Håper noen kan hjelpe:smilyblomst: 

Anonymkode: f949f...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Spørsmålet er om jeg må flytte ut nå denne mnd, eller har jeg skrav på å bo ut oppsigelssitden?

Selvsagt har du rett til å bo ut oppsigelsestiden din. Hallo. bruk hodet litt.

Anonymkode: ad916...492

Skrevet

Selv om vi ble enig på melding at jeg kan flytte ut 1 oktober ? 

Skrevet
32 minutter siden, Palemtre skrev:

Selv om vi ble enig på melding at jeg kan flytte ut 1 oktober ? 

Det er alltid oppsigelsestiden som gjelder, men om du i ettertid har sagt ja til å flytte ut 1. oktober, så må du nok fint gjøre det dessverre.

Anonymkode: b6a9a...28b

Skrevet

Ville sendt utleier en melding, om de ikke har fått noen nye enda kan de kanskje la deg bo litt lenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...