Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 Hei, Bryr dere dere om hvorfor det ble slutt mellom kjæresten og h*ns forrige? Jeg syns min kjæreste har oppgitt så banale grunner til hvorfor det ble slutt med de forrige at jeg liksom forestiller meg at om 1-2 år så kan han for eksemple komme til å si at jeg er for lite praktisk anlagt, eller vi har det for monotont eller annen enkel grunn og bare gjøre det slutt. Vet ikke hvor jeg har han. Det er uroende.
Gjest Lacuna (ikke innlogget) Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Hei, Bryr dere dere om hvorfor det ble slutt mellom kjæresten og h*ns forrige? Jeg syns min kjæreste har oppgitt så banale grunner til hvorfor det ble slutt med de forrige at jeg liksom forestiller meg at om 1-2 år så kan han for eksemple komme til å si at jeg er for lite praktisk anlagt, eller vi har det for monotont eller annen enkel grunn og bare gjøre det slutt. Vet ikke hvor jeg har han. Det er uroende. Kanskje det rett og slett ikke er noen enkel sak og forklare hvorfor det ble slutt mellom han og x'en. Det kan jo være veldig sammensatt. Når du spørr, føler han kanskje at han må svare noe, også svarer han det som er "enklest"?
jepady Skrevet 17. januar 2005 #3 Skrevet 17. januar 2005 Basert på egene erfaringer så er det der med ekser og hva som har skjedd ikke skjedd noe man ikke bør gå så dypt inn på. Det skaper fort bare hode bry altså. Det samme synes min kjæreste også, vi snakket veldig åpent om fortiden i starten også ble følelsene mer og mer sterke. Da ble det bare unødvendig sjalusi og tanker om hva den andre hadde gjort sammmen med andre. Glem det som har skjedd før dere ble sammen, det er dere som gjelder nå. Stol på det og ta det derifra er mitt råd.
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 Liker jo ikke å høre om eksen. Men ville høre hvorfor det ble slutt osv. De passet overhodet ikke sammen, og det var godt å høre at det var gode grunner for det ble slutt, for ellers hadde nok jeg sikker vert redd og usikker for at han plutselig slo opp med meg for jeg ikke kokte potetene nok liksom
Gjest marthe27 Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 Det kan være flere grunner til at han sier sånn. Noen er allerede nevnt. Men bare for å ha nevnt dette også: Det er ikke sikkert han er over henne. En jeg var sammen med sa ting som at eksen hadde dårlige knær og derfor ikke egnet seg som mor, da han ville at barna sine skulle få være mye i aktivitet sammen med foreldrene sine. Han virket samtidig hodestups forelsket i meg, og var sikkert det, og trodde sikkert han elsket meg også, men han gikk tilbake til eksen.
Minerva Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Jeg er interessert i å vite hvorfor, ja, mest fordi jeg vet at det betyr trøbbel å involverer meg med noen som ikke er over sin forrige enda..
Samantha Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 Kjæresten min har hatt to lite seriøse forhold før meg. Og han var singel i fleire år før han møtte meg... Så eg bryr meg ikkje så veldig med kvifor det var slutt egentlig. Veit ikkje om eg har spurt om det ein gong. (Isofall huskar eg ikkje kva han svarte ) Men om han hadde hatt et seriøst forhold eller ei dame rett før meg, så vill eg nok ha spurt om kva som skjedde osv.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 Han du beskriver høres umoden og noe overfladisk ut. Menn som man ikke kan få noe klart svar fra er ikke helt til å stole på - det er min erfaring hvertfall. Når du ikke vet helt hvor du har ham er han nok litt vinglete i forhold tilo seg selv og hva han egentlig er ute etter. Noen finner det aldri ut. Derfor skal man vurdere om man vil kaste bort tiden sin på slike menn.
Cata Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 Har aldri spurt, men han fortalte det "frivillig" en gang. Er nokså sikker på at jeg heller aldri ville kommet til å spørre, men ville nok vært alvorlig nysgjerrig. :oops: (Avskyr å innrømme det, men slik er det.)
Annie Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 Det er slutt med henne og nå er han sammen med deg! Kan du ikke bare nyte situasjonen som den er?? Vi kvinner på slutte å analysere ihjel mennene våre. De er ofte sånn som du ser dem. Enkle sjeler..
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #11 Skrevet 17. januar 2005 Det kan være interessant å vite noe om dette fordi man kan slutte seg til hvordan han forholder seg til viktige ting. Men på den annen side bør du klare å danne deg et bilde av han utfra hvordan du ser han i det daglige. Og man kan snakke om holdninger og forholdet uten å bruke eksempler fra fortida. Kjæresten min hadde bare hatt relativt kortvarige, delseriøse forhold før vi ble sammen. Han er åpen i forhold til dette, men ønsker ikke å greie ut om detaljer, hvorfor det ble slutt, hvem som var hvordan osv. Dette hører til fortida og privatlivet, og som noen andre her sier - en del ting ønsker man å la ligge. Og når jeg tenker på mine egne tidligere erfaringer skjønner jeg han jo godt - jeg har ingen gode forklaringer på hvorfor jeg var sammen med akkurat de jeg var, eller hvorfor vi ikke funka.. Dessuten er det ikke naturlig for meg å tenke på dem lenger.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #12 Skrevet 18. januar 2005 Hvis han ikke har noen god forklaring på at det ble slutt, er det kanskje fordi han ikke fikk noen god forklaring selv? Han ble dumpet og skjønte ikke hvorfor! Eller han dreit seg ut, ble dumpet og vil ikke du skal vite hvor dum han var.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #13 Skrevet 18. januar 2005 Det er ofte mange, små ting som gjør at forhold tar slutt. Det er sjelden alt er supert fram til en stor katastrofe som knekker alt. Mange små, "banale" ting kan tilsammen gjøre en situasjon ulevelig. Og da blir det gjerne slik at man gradvis skjønner at brudd er det beste. Hvordan skal man da forholde seg til et avhør der den nye partneren krever å få høre den nøyaktige årsaken?
Gjest happyending Skrevet 18. januar 2005 #14 Skrevet 18. januar 2005 Jo mer jeg hører om ekser, jo mer usikker blir jeg.. Derfor har jeg gitt beskjed til han om at jeg ikke vil vite noe som helst om ekser.. Lenge før vi ble sammen, på et tidspunkt hvor vi ikke var på flørteren i det hele tatt, fikk jeg vite at det ble slutt fordi hun var utrolig masete, at han hadde gjort det slutt og at hun begynte å grine hver gang hun så han, men hadde slutta med det da.. Det gikk greit å høre, men mer om dems forhold vil jeg ikke vite.. Jeg blir kvalm bare ved tanken.. Merkelig, ekser er det eneste jeg blir sjalu av... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå