Gjest Selfie Skrevet 15. september 2017 #21 Skrevet 15. september 2017 Jeg har et finservise jeg også bruker til jul, men jeg sparer på deler av Julemorgen fra Wik og Walsøe. De passer sammen:-) Julemorgen
Gjest O.G. Skrevet 15. september 2017 #22 Skrevet 15. september 2017 På 12.9.2017 den 23.44, AnonymBruker skrev: OMG Hele serviset Åsas Jul: Nypris på dette var rundt 43.000kr. Selges nå til 22.000kr https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=103540985 Aldri, ALDRI, om jeg hadde brukt hverken 43.000 eller 22.000 kr på et NISSEservise! Galskap! Anonymkode: 1352a...87e Du, jeg har en venninne som er en sånn samler av servise og greia er at det å samle er poenget. Når de har komplett sett så selger de og begynner på et nytt servise. At de taper penger er uinteressant.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #23 Skrevet 15. september 2017 Denne tråden minner meg om hun på luksusfellen som skyldte datteren sin masse penger, blant annet for et juleservise hun hadde kjøpt...😂 Anonymkode: fb4ee...251 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #24 Skrevet 15. september 2017 https://www.seher.no/kjendis/brukte-opp-datterens-sparepenger-pa-servise/64070645 Anonymkode: fb4ee...251 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #25 Skrevet 15. september 2017 Et lite tips dersom du vil ha service fra firkløveren, en får jo ofte en prøve kuvert til en billigere pris. Få alle i familien ( mor, svigermor, svigerfar søsken osv) til å bestille en slik en for deg, vips så har du service til en mye billigere pris 😊 Husk å melde deg ut etterpå 😉 Anonymkode: 1117c...16a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #26 Skrevet 16. september 2017 Hvis man vil ha fint servise av ordentlig kvalitet så kjøper man hvertfall ikke postordreporselen fra Firkløveren. Det er en grunn til at folk forbinder det med luksusfellen, fordi det som oftest er de som er litt harry som kjøper porselen derfra. Gjerne med Donald på. Anonymkode: bfe72...721 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #27 Skrevet 16. september 2017 På 15.9.2017 den 9.19, Selfie skrev: Jeg har et finservise jeg også bruker til jul, men jeg sparer på deler av Julemorgen fra Wik og Walsøe. De passer sammen:-) Julemorgen Dette er så fint. Skulle jeg ha kjøpt nå hadde jeg valgt dette. Anonymkode: ae2c1...b77 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #28 Skrevet 16. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man vil ha fint servise av ordentlig kvalitet så kjøper man hvertfall ikke postordreporselen fra Firkløveren. Det er en grunn til at folk forbinder det med luksusfellen, fordi det som oftest er de som er litt harry som kjøper porselen derfra. Gjerne med Donald på. Anonymkode: bfe72...721 Er faktisk enig. Anonymkode: ae2c1...b77 4
asterix Skrevet 16. september 2017 #29 Skrevet 16. september 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man vil ha fint servise av ordentlig kvalitet så kjøper man hvertfall ikke postordreporselen fra Firkløveren. Det er en grunn til at folk forbinder det med luksusfellen, fordi det som oftest er de som er litt harry som kjøper porselen derfra. Gjerne med Donald på. Anonymkode: bfe72...721 Et eget servise kun til bruk i julen er harry uansett hvor du kjøper det. Jo mer penger man bruker på det, jo mer harry blir det. 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #30 Skrevet 16. september 2017 På 15.9.2017 den 9.28, O.G. skrev: Du, jeg har en venninne som er en sånn samler av servise og greia er at det å samle er poenget. Når de har komplett sett så selger de og begynner på et nytt servise. At de taper penger er uinteressant. Oj. Det er en kostbar hobby de har Anonymkode: 1352a...87e 1
Leo Skrevet 16. september 2017 #31 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, asterix skrev: Et eget servise kun til bruk i julen er harry uansett hvor du kjøper det. Jo mer penger man bruker på det, jo mer harry blir det. Kunne ikke ha vært mer enig! Totalt meningsløst! Man bruker altså tusenvis, for ikke å si titusenvis, av kroner på noe som står i et skap og tar opp plass minst 350 dager i året. Ikke er noen av dem fine heller. 2
Gjest O.G. Skrevet 16. september 2017 #32 Skrevet 16. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj. Det er en kostbar hobby de har Anonymkode: 1352a...87e Ja, men folk får bruke pengene sine som de vil.
Ullvott Skrevet 17. september 2017 #33 Skrevet 17. september 2017 (endret) Jeg har ikke eget juleservise, for jeg synes det tar for mye skapplass, har for begrenset bruksverdi og blir for dyrt hvis man skal ha mange deler. Men det finnes noen få juleserviser jeg gjerne skulle hatt hvis jeg hadde hatt plass til det, og ubegrenset med penger til å bruke på porselen eller steintøy. Juleserviset fra Royal Copenhagen er flott, synes jeg. Iittala Taika i rødt kunne jeg også gjerne hatt som frokost- eller kaffeservise i jula. Det er ikke et juleservise, men det passer godt til jul likevel. Endret 17. september 2017 av Ullvott 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #34 Skrevet 2. desember 2017 På 10.9.2017 den 16.21, opie skrev: Hvilket juleservise har du, og til hvor mange personer? Jeg sikler litt på Åsas jul fra Firkløveren, enten det originale, eller det med hvitt tema Hei Kan man melde seg ut rett etter å ha mottatt velkomstpakken, slik at man slipper å åmotta og slipper å betale for flere forsendelser? Anonymkode: 1352a...87e
Måbarefåsiat... Skrevet 2. desember 2017 #35 Skrevet 2. desember 2017 On 12.9.2017 at 11:22 PM, AnonymBruker said: Ettersom noen selger noen få deler av serviset på FINN...er det slik at man får velkomstpakke fra Firkløveren med noen produkter gratis? Firkløveren ga i hvertfall bort første pakke gratis eller nesten gratis tidligere Anonymkode: 1352a...87e Ja, det stemmer. Jeg har et servise derfra, og hadde flere venner som bestilte velkomstpakker. Så jeg slapp greit unna og fikk fort mange deler. Vi har ikke juleservise. Jeg hadde før, et nydelig et med kristornkrans på. Men vi har for mange ting. Så det kvittet jeg meg med. Nå bruker vi finserviset og sølvtøy til alle anledninger som ikke er hverdag. 1
Måbarefåsiat... Skrevet 2. desember 2017 #36 Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Kan man melde seg ut rett etter å ha mottatt velkomstpakken, slik at man slipper å åmotta og slipper å betale for flere forsendelser? Anonymkode: 1352a...87e Ja. 1
must Skrevet 2. desember 2017 #37 Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Kan man melde seg ut rett etter å ha mottatt velkomstpakken, slik at man slipper å åmotta og slipper å betale for flere forsendelser? Anonymkode: 1352a...87e Ja Firkløveren har ikke fysiske butikker, så taktikken deres er å sende ut gratis prøvepakker som reklame. Så ringer de ganske kjapt etterpå og gir deg et tilbud om å kjøpe flere deler, gjerne med rabatt. Det er uansett greit å bare si opp abonnementet og jeg har alltid opplevd dem som reale å ha med å gjøre 1
Måbarefåsiat... Skrevet 2. desember 2017 #38 Skrevet 2. desember 2017 On 16.9.2017 at 12:58 PM, AnonymBruker said: Hvis man vil ha fint servise av ordentlig kvalitet så kjøper man hvertfall ikke postordreporselen fra Firkløveren. Det er en grunn til at folk forbinder det med luksusfellen, fordi det som oftest er de som er litt harry som kjøper porselen derfra. Gjerne med Donald på. Anonymkode: bfe72...721 Mikke ;-) Vi har Mikke-serviset, men til hverdags da. Og det har holdt seg helt fint i mange år, ingen striper i glasuren eller noe. Men det er som sagt ikke finserviset vårt, det har vi fra Villeroy og Boch. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #39 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Ja. Tusen takk (Jeg skal ikke samle, men kun ha den ene kuverten fordi det er så fint. Den med fuglene på) Anonymkode: 1352a...87e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #40 Skrevet 2. desember 2017 Akkurat nå, must skrev: Ja Firkløveren har ikke fysiske butikker, så taktikken deres er å sende ut gratis prøvepakker som reklame. Så ringer de ganske kjapt etterpå og gir deg et tilbud om å kjøpe flere deler, gjerne med rabatt. Det er uansett greit å bare si opp abonnementet og jeg har alltid opplevd dem som reale å ha med å gjøre Tusen takk Anonymkode: 1352a...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå