Gå til innhold

Juleservise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket juleservise har du, og til hvor mange personer? Jeg sikler litt på Åsas jul fra Firkløveren, enten det originale, eller det med hvitt tema :nisselue:  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemor samler på Midthun juleservice og er veldig fornøyd med det. Det du sikler på var veldig fint!
Er det ikke vanlig med 12 personer? Er ihvertfall det bestemor har. 

Skrevet

Har Åsas jul fra Firkløveren til 12 personer.

Skrevet

Ja, det er vel servise til 12 personer som er vanlig. Det blir jammen meg et dyrt juleservise :overrasket:

Skrevet

Samler på Nisse fra Porsgund. Kjøper litt og litt på salg etter jul hvert år. 

Aner ikke hvor mye vi har i skapene. Tar det frem midt i November og setter det bort 13. Dag jul. 

Samler på Hardangerbestikk sitt julebestikk. 

Anonymkode: 69db3...19c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvor mye vi har i skapene. Tar det frem midt i November og setter det bort 13. Dag jul. 

Nisse er også et koselig servise. Det er vel også veldig ofte på salg med store prosenter? Det kunne vært lurt mtp. totalprisen. Samtidig har jeg helt forelsket meg i Åsas jul nå :nissevink:

Julebestikk har jeg ikke engang tenkt på! Det kunne jo vært en rimeligere løsning å bruke julebestikk til det litt mer finere serviset vårt, i stedet for å skaffe et helt juleservise. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri hørt om. Jeg prøvde å google, men fant ingenting. Har du en link? :) 

Anonymkode: a1c88...798

Skrevet

Jeg tror ikke det er å oppdrive lenger, men jeg fant dette bildet på google. 

Skrevet

Wow...

Anonymkode: 78b23...d1f

Skrevet

Et eget servise kun for julen? Ikke rart Luksusfellen fortsetter sesong etter sesong...

• Liker 8
Skrevet

Ettersom noen selger noen få deler av serviset på FINN...er det slik at man får velkomstpakke fra Firkløveren med noen produkter gratis? :klo: Firkløveren ga i hvertfall bort første pakke gratis eller nesten gratis tidligere

Anonymkode: 1352a...87e

• Liker 1
Skrevet

Aha,  ja det ser slik ut " Få tilsendt og prøv hjemme for 0,-   6 deler + støpejernsgryte 4,2 l (verdi 3.892,-)" https://www.firkloveren.no/inspiration/asas-jul

smartinger da, som bestiller gratis varer og deretter selger de på finn :laugh:

• Liker 2
Skrevet
På 10.9.2017 den 16.21, opie skrev:

Hvilket juleservise har du, og til hvor mange personer? Jeg sikler litt på Åsas jul fra Firkløveren, enten det originale, eller det med hvitt tema :nisselue:  

Vet du hvordan du kan få det billig? Ønsk deg i julegave fra x antall venner/ familiemedlemmer at de bestiller velkomstpakken og gir servisedelene til deg i julegave

• Liker 2
Skrevet

Sorry for avsporingen. Jeg ble bare dyyyyyyyypt sjokkert over prisen på det serviset.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...