Gå til innhold

Kjæresten vil på swingersklubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten vil på swingersklubb. Han sier at han i utgangspunktet kun vil kikke, og av vi evt har sex med hverandre der. Jeg er skeptisk. Vet ikke noe om det. Hva er det egentlig som foregår på slike steder? Hva gjør man der, og hvordan er menneskene som er der? Noen med erfaring? 

Anonymkode: c1e30...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ta en kikk på swingersguiden.no ? der står det ganske mye om både klubber og hva som er normalt om man treffes privat....

Skrevet
På 10.9.2017 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Kjæresten vil på swingersklubb. Han sier at han i utgangspunktet kun vil kikke, og av vi evt har sex med hverandre der. Jeg er skeptisk. Vet ikke noe om det. Hva er det egentlig som foregår på slike steder? Hva gjør man der, og hvordan er menneskene som er der? Noen med erfaring? 

Da faq? 

Anonymkode: a4919...a0d

Skrevet

Null forståelse for folk som vil slike ting. Null.

Anonymkode: 0a00e...e8f

• Liker 9
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har vært på swingersklubb to ganger med forskjellige partnere. Første gang var første gang for begge. Vi var enige om at vi skulle ha sex med hverandre, og at dersom vi ville involvere andre skulle begge være enige om det. Vi hadde sex med hverandre med andre som tilskuere og hadde mange hyggelige samtaler. Vi kikket også på andre og hadde generelt en fin kveld. 

Dette er kanskje ikke helt mainstream, men det som er viktig er at det er en streng internjustis slike steder. Påtrengende folk blir kastet ut, det ligger kondomer over alt og rom for alle til å sette egne grenser.

Lytt ut hva kjæresten din ønsker å få ut av det, og tenk på hva du føler i forhold til dine grenser.

Skrevet (endret)

Er det ikke ofte sån at det er mannen som vil på disse klubbene? Og at menn ikke får komme inn uten at de har med en dame?

Hvis dette er feil for deg, ikke gjør det. Hvis han begynner å si noe om at hvis du elsker han så gjør du det for han, bruk samme argument mot han. Elsker han deg, aksepterer han at du ikke vil.

Endret av Trude.lutt
Feil
  • Liker 2
Skrevet

Han vil ha seg med andre, med full velsignelse.

Anonymkode: 68bf7...67d

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Kanskje, men ikke nødvendigvis. Jeg er 50, men fremdeles i utvikling seksuelt. Jeg er glad for at jeg tillater meg det. Mange opplevelser kommer av andres initiativ, noe har jeg tatt med meg videre, mens andre erfaringer har blitt liggende igjen i grøftekanten. Min erfaring som partner er at å være seksuelt åpen for partneren er i seg selv et lim i forholdet. Men det kommer selvsagt med den risken at den andre tar av på en tangent som man selv ikke vil følge. 

Skrevet

Folk sier jo at det er bedre å være ÅPENT i sex livet. Her er han åpent og kom med et forslag. Det skader IKKE å dra dit. 

Men dere må først bli enige om dere skal se andre, dere skal ha sex selv mens andre kan se på, dere skal delta med andre, eller om dere skal la noen ha sex med dere.

• Liker 3
Skrevet

Men hva er det egentlig som foregår på slike steder? Bare sitter man å drikker i baren også kommer folk å spør om man skal ha sex? Går man nakne eller med klær? Jeg skjønner egentlig ikke greia.. 

Det skal sies at mannen har vært utro for ikke så lenge siden. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette.. 

takk for svar forresten! 

Ts 

Skrevet

Jeg har vært på flere swingersklubber, noen gang med partner og andre ganger alene. Det har kommet litt spørsmål fra flere her hvordan ting foregår, og det er egentlig ganske likt på de forskjellige klubbene. Kort fortalt så er det alle typer folk der, men Ikke rare utskudd som noen ser ut til å mene. Det er heller ikke sånn at alle er der for å ha seg med flest mulig. Noen kommer bare for å kikke og ha sex med hverandre. Noen kommer bare for stemningen og har ikke sex i det hele tatt, noen kommer for gangbang, trekant, firkant, bli sett eller hva det måtte være. Greia er at man gjør det man selv ønsker, uten press. Enkelte dager er gjerne forbeholdt par og single damer, mens andre dager er det åpent for alle. Generelt sett vil jeg si at det er mye hyggeligere å Tanem fredagskveld med et par drinker på swingersklubb enn på andre utesteder. Folk er åpne og hyggelige. Og det er en lav terskel for å kaste ut de som ikke oppfører seg. Ikke noe særlig fyll og fanteri. Blir du for full så går jo det fort utover andre prestasjoner:)

På alle klubber jeg har vært, har det vært et barområde, et "spaområde"(jacuzzi, badstue) og et område for sex, selv om det egentlig kan skje hvor som helst:)

Kan absolutt anbefales for par der begge synes det virker pirrende. Men for all del, snakk og vær enige om hva som er lov og ikke lov på forhånd. 

Til ts: Hvis han sier han ønsker å se og sjekke det ut og at dere kun skal ha sex med hverandre, så kan det faktisk hende at han er fornøyd med det. Det er flere som gjør nettopp det. Men ikke bli med hvis du ikke har lyst. Det blir bare ubehagelig. 

• Liker 4
Skrevet

Har kontrollert enkelte swingers klubber med politiet;

Skjulte kameraer og opptak.

Skjulte databaser og kategorisering av kunder.

Dårlig renhold og dårlig sikkerhet hvis brann.

Narkotika

Anonymkode: ba98e...49b

• Liker 1
Skrevet

Utroskap i nylig tid og ønske om swingersklubb?

Ikke aktuelt. Det er et sted man skal dra med tillit til hverandre og fordi begge har et ønske.

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kontrollert enkelte swingers klubber med politiet;

Skjulte kameraer og opptak.

Skjulte databaser og kategorisering av kunder.

Dårlig renhold og dårlig sikkerhet hvis brann.

Narkotika

Det tror jeg ikke noe på . Ingen får ha med seg kameraer eller elektriske dingser inn der. Politiet får ikke drive ulovlig opptak . 
Swingers klubb er jo ikke ulovlig så ingen grunn til at politiet skulle ha razzia der. Kontroll som på andre klubber ja, men isåfall etter lovverket og ikke skjult ulovlig overvåkning. Er ingen grunn til å ha databaser av personene på sexklubb. På strippeklubb JA fordi der foregår det kjøp av sex, som er ulovlig, men gratis frivillig sex er ikke ulovlig. 

Anonymkode: c44af...e6c

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke noe på . Ingen får ha med seg kameraer eller elektriske dingser inn der. Politiet får ikke drive ulovlig opptak . 
Swingers klubb er jo ikke ulovlig så ingen grunn til at politiet skulle ha razzia der. Kontroll som på andre klubber ja, men isåfall etter lovverket og ikke skjult ulovlig overvåkning. Er ingen grunn til å ha databaser av personene på sexklubb. På strippeklubb JA fordi der foregår det kjøp av sex, som er ulovlig, men gratis frivillig sex er ikke ulovlig. 

Jeg tror vedkommende mener at klubbene rar skjulte opptak, og har databaser av kundene.. Ikke politiet. 

• Liker 1
Skrevet

Om du er skeptisk så ville jeg holdt meg unna frem til du eventuelt følte deg sikrere og fant ut at dette er noe du faktisk vil selv. Jeg vil tro at det å delta i en slik setting uten å egentlig være komfortabel kan være veldig skadelig for forholdet, og dere som personer, så sørg for å være helt sikker før dere går videre. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjult opptak ble funnet hjemme hos daglig leder på storkjerm, live. Svart omsetning og dialog som viser diskriminering av kunder og rasisme. Utlendinger ble ikke sluppet inn og de som var mindre pene.

Det er spy kameraer over alt.

Konklusjonen Er å aldri gå inn på en sånn klubb, du vet aldri hva som blir tatt opp.

• Liker 1
Skrevet
På 13.9.2017 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Men hva er det egentlig som foregår på slike steder? Bare sitter man å drikker i baren også kommer folk å spør om man skal ha sex? Går man nakne eller med klær? Jeg skjønner egentlig ikke greia.. 

Det skal sies at mannen har vært utro for ikke så lenge siden. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette.. 

takk for svar forresten! 

Ts 

I lys av siste opplysning om utroskap, ville jeg definitivt sagt nei til å bli med på swingersklubb!! For en dust!

Når det er sagt, har jeg selv vært på swingersklubb og kunne sikkert dratt igjen. 

Man kler seg i så mye eller lite man føler for, og det er ikke noe press mot å ha seg med andre. Ser dere ut som dere koser dere på egenhånd, respekterer alle det. 

Anonymkode: 1fda0...b09

Skrevet
På 18.9.2017 den 2.54, AnonymBruker skrev:

Ja, det er på en måte litt av poenget å sile ut de folk flest ALDRI ville hatt sex med i døren. 

Går man på sexklubb og det er ekle mennesker der, blir man jo ikke akkurat kåt...

Anonymkode: 1fda0...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...