Martha Stewart Skrevet 18. januar 2005 #21 Skrevet 18. januar 2005 He he - med tittelen "Verpesyk" trodde jeg et øyeblikk at jeg var inne på Gravid- eller Prøvere-forumet... Må vel fastslå at jeg har vært "verpesyk" lenge og tiden for barn er overmoden for min del... Håper å ha et lite knøtt i magen når jeg går oppover kirkegulvet! Faktisk kjenner jeg bokstavelig talt på murringen i mageregionen at det nærmer seg eggløsning...!
Olifant Skrevet 22. januar 2005 #22 Skrevet 22. januar 2005 Det var det med disse fasene da... Jeg må ærlig innrømme at når jeg har lillesøsteren min på besøk eller vi sitter barnevakt for niesen min så koser jeg meg gløgg ihjel... og så setter jeg desto mer pris på firheten til å sove lenge når barna er tilbake levert.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #23 Skrevet 22. januar 2005 Har det akkurat slik når min lillebror på ti år drar hjem etter overnatting. Det skal jo liksom skje noe HELE tiden .
Arwen Skrevet 22. januar 2005 #24 Skrevet 22. januar 2005 Vi er klare begge to, men venter nok med å prøve til jeg har jobbet en stund. Er jo ikke ferdig på skolen før i mai. Desverre er en av jobbene jeg har lyst på (og mulighet til å få) bare et vikariat, det gjør jo sitt til at vi på sett å vis bør vente ett år med å begynne å prøve. Så sant jeg ikke får noe fast før det da. :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå