Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 Noen andre enn meg her som er det? Når vil dere ha barn?
Bokalven Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Ikke jeg. Tror snooze-knappen har hengt seg kraftig opp...
Gjest Betty Boop Skrevet 17. januar 2005 #3 Skrevet 17. januar 2005 Forloveden min! Men jeg begynner å bli klar jeg og... Kanskje vi begynner å henge på Prøver eller Gravid-forumet etterhvert, vi 2005-bruder?
Olifant Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 Jeg går gjennom faser. Takket være bryllupet er fokus litt vekk fra baby-prat akkurat nå. Min kjære er veldig klar, men vi er begge enige om at vi vil ha en lang, eksotisk barnefri reise først... krysser fingrene for at vi får råd til bryllupsreise!
Huldra:) Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 Må le av deg lille venn! Nå har du jo fått Anthon! Dessuten koster en unge en del mer enn en bryllupsreise
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Er innom der i ny og ne allerede... :oops:
Gjest Betty Boop Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 Jeg går gjennom faser. Min kjære er veldig klar, men vi er begge enige om at vi vil ha en lang, eksotisk barnefri reise først... Der er vi også!
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 HULDRA! Snakket med sambo om det i går, og han sa at en baby har vi råd til. Men bryllupsreise? Nope...
aprilbrud Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 Jeg har ikke noe hastverk, men min kjære er klar som et egg! Blir litt påvirket av han da, så jeg blir mer og mer klar for hver dag som går. I tillegg kan det jo ta tid før vi blir gravid, og så er det jo over ni mnd å forberede seg på, så da er jeg nok 110% klar tenker jeg. Så sant jeg ikke skifter jobb i løpet av våren, kommer vi til å begynne å prøve den 16. april!
Cathie Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 Har veldig lyst på, men føler meg ikke helt klar for det (eller gjør jeg :o ) Men vi har bestemt at vi skal ha noen år alene først.. Begge er veldig glad i å reise, så vi tenkte vi skulle se en del steder først.. Men må si jeg blir litt "syk" av og til...
søndagsengel? Skrevet 17. januar 2005 #11 Skrevet 17. januar 2005 Jeg er verpesyk!!! sambo er også klar som et egg, og vi har begge vært det i noen år. Men bestemte oss for å vente til jeg er ferdig med utdanningen, og det er jeg i juni... Mulig jeg går videre på master, og da blir det lenger ventetid. Men hvis ikke jeg går videre, kommr vi nok til å begynne å prøve rundt juletider
Jandia Skrevet 17. januar 2005 #12 Skrevet 17. januar 2005 JEG!!!!!!! :vinke: :vinke: :vinke: :vinke: :vinke: :vinke: Har såååå lyst på barn nå, men mannen vil gjerne vente litt til... Trøsten får vel være at venninna mi venter tvillinger! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Gjest Brud2005 Skrevet 17. januar 2005 #13 Skrevet 17. januar 2005 Der minnet du meg på en tanke som har gått i (den store) glemmeboken.. Jeg har vært litt verpesyk, spesielt i fjor da venninnen min fikk verdens skjønneste gutt. For et år siden ble vi enige om at 2005 kanskje kunne være et fint år å begynne, men slik har det ikke blitt. Nå i det siste har det altså vært lite prat om det. Får vel bli godt gift først, så får vi se.. (søte, hva?)
Tigi Skrevet 17. januar 2005 #14 Skrevet 17. januar 2005 Jeg er nok ørlite verpesyk ja, men min kjære er nok værre! Han sa med stjerner i øynene en kveld: 'jeg har skikkelig lyst på unger nå!'. Men vi er begge enige om at vi har lyst til å være gift først, så da er vel det grunnen til at han fridde og det blir bryllup da... Vi tjuvstarter nok bittelitt, men må prøve å vente litt til.. vil ikke ha mage i verdens fineste kjole
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #15 Skrevet 17. januar 2005 Er så verpesyk at vi har prøvd i 13 mnd allerede... Ting tar dessverre tid Men skal ha!
TeddyToria Skrevet 17. januar 2005 #16 Skrevet 17. januar 2005 Jeg går gjennom faser. Takket være bryllupet er fokus litt vekk fra baby-prat akkurat nå. Min kjære er veldig klar, men vi er begge enige om at vi vil ha en lang, eksotisk barnefri reise først... krysser fingrene for at vi får råd til bryllupsreise! Faser er rette ordet... Noen ganger er mine tantebarn prevensjonsmiddel nok, andre ganger er man litt i drømmeland og har skikkelig morsinstinkter! Sambo her vil nok vente mer enn meg, men jeg tenker det blir unger etterhvert... I alle fall, nå etter at vi gifter oss skal vi i det minste ikke få aktivt inn for å forhindre det!
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2005 #17 Skrevet 17. januar 2005 Min kjære har nok vært mere verpesyk enn meg en god stund. Jeg har også lyst på barn men det blir først aktuelt etter bryllupet. Så får vi se hva tiden vil bringe
ikka2011 Skrevet 17. januar 2005 #18 Skrevet 17. januar 2005 Har nå ein liten 2 åring springene rund meg fortia. er høgt å lavt. Vi følte vi va klar... tok to månder fra eg slutta på pillen til det va klart... mamma sku eg bli.... To månder før fylte 20, midt i lærling tia mi...... har aldri angra.... har foreldre som stiller opp til barnepass, så vi får komme oss ut.... tenke nok på nr 2. må bare få dette bryllupet over først...... vil ikke ha kul på magen akuratt den dagen....... Bare så dere vett det...... DERE KOMMER ALDRI TE Å ANGRE, når dere får den lille krabaten i armkroken....... uansett kor gått taima og tilrette lagt da e'..... 8)
Jandia Skrevet 18. januar 2005 #19 Skrevet 18. januar 2005 Og når man er verpesjuk som verst tenkes kan bli, så ringer en venninne til og forteller hun skal ha barn!!!! JEGVILOGSÅHAJEGVILOGSÅHA!!!!!! :enig_animasjon: Føler meg litt ussel fordi jeg er bittelitt missunnelig nå.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. januar 2005 #20 Skrevet 18. januar 2005 Har to nydelige gutter på 5 og 2 1/2 år. Som ei her over skrev; Dere kommer ALDRI til å angre uansett timingen! ...men jeg har nok barn nå. 2 holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå