AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Hvilken type kvinne, ville en mann aldri forlatt?? Anonymkode: aa199...4c2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 En psykopat som holder barna som gisler. Anonymkode: 24113...432 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 En som aldri ville forlatt han. Som er 1/3 av damene skal vi følge statistikken. En som faktisk evner være fornøyd med mannen. En som klarer kontrollere sin hypergami. En som har noe nevneverdig å tilføre han i livet sitt, annet enn sex. En som evner kommunisere direkte. En som ikke er manipulativ for å få det hun vil ha (ennå til gode å møte en kvinne som ikke er manipulativ).. En som er deilig og tar vare på kroppen sin. En som faktisk klarer løse noen problemer selv også. Anonymkode: 21016...219 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Ubeskrivelig Anonymkode: abfc2...95d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Barbara dokka si. Anonymkode: 3f48b...817 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Hun finnes ikke. Anonymkode: bd71f...b37
fullførsetningen Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: En som aldri ville forlatt han. Som er 1/3 av damene skal vi følge statistikken. En som faktisk evner være fornøyd med mannen. En som klarer kontrollere sin hypergami. En som har noe nevneverdig å tilføre han i livet sitt, annet enn sex. En som evner kommunisere direkte. En som ikke er manipulativ for å få det hun vil ha (ennå til gode å møte en kvinne som ikke er manipulativ).. En som er deilig og tar vare på kroppen sin. En som faktisk klarer løse noen problemer selv også. Anonymkode: 21016...219 Enig med dette.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 20 hours ago, AnonymBruker said: En som aldri ville forlatt han. Som er 1/3 av damene skal vi følge statistikken. En som faktisk evner være fornøyd med mannen. En som klarer kontrollere sin hypergami. En som har noe nevneverdig å tilføre han i livet sitt, annet enn sex. En som evner kommunisere direkte. En som ikke er manipulativ for å få det hun vil ha (ennå til gode å møte en kvinne som ikke er manipulativ).. En som er deilig og tar vare på kroppen sin. En som faktisk klarer løse noen problemer selv også. Anonymkode: 21016...219 Uansett hvordan han måtte oppføre seg? Anonymkode: b9015...0fe 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: En som aldri ville forlatt han. Som er 1/3 av damene skal vi følge statistikken. En som faktisk evner være fornøyd med mannen. En som klarer kontrollere sin hypergami. En som har noe nevneverdig å tilføre han i livet sitt, annet enn sex. En som evner kommunisere direkte. En som ikke er manipulativ for å få det hun vil ha (ennå til gode å møte en kvinne som ikke er manipulativ).. En som er deilig og tar vare på kroppen sin. En som faktisk klarer løse noen problemer selv også. Anonymkode: 21016...219 Bra skrevet.flertallet av Moderne unge kvinner i 2017 er trash Anonymkode: 4da01...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett hvordan han måtte oppføre seg? Anonymkode: b9015...0fe Siden vi ikke har nevnt her at han har noen store problemer eller issues så regner jeg med at det er en normal mann som oppfører seg normalt. Men kvinner er vell ikke fornøyd med det heller Anonymkode: 4da01...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: En som aldri ville forlatt han. Som er 1/3 av damene skal vi følge statistikken. En som faktisk evner være fornøyd med mannen. En som klarer kontrollere sin hypergami. En som har noe nevneverdig å tilføre han i livet sitt, annet enn sex. En som evner kommunisere direkte. En som ikke er manipulativ for å få det hun vil ha (ennå til gode å møte en kvinne som ikke er manipulativ).. En som er deilig og tar vare på kroppen sin. En som faktisk klarer løse noen problemer selv også. Anonymkode: 21016...219 Ingenting av dette hjelper når en mann mister følelser og ikke er villig til å jobbe for forholdet. Jeg løser alle problemer selv, finnes ikke manipulativ (ikke at jeg kjenner særlig mange som er det heller, så rart du mener du møter så mange kvinner som er det, men kanskje du har et annet syn enn normalen på hva det er å være manipulativ), høyere utdannet, intelligent og reflektert, trener en masse og det var ikke bra nok for han jeg var sammen med i alle fall. Anonymkode: 374f2...f11 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Siden vi ikke har nevnt her at han har noen store problemer eller issues så regner jeg med at det er en normal mann som oppfører seg normalt. Men kvinner er vell ikke fornøyd med det heller Anonymkode: 4da01...dd9 4 minutes ago, AnonymBruker said: Bra skrevet.flertallet av Moderne unge kvinner i 2017 er trash Anonymkode: 4da01...dd9 Anonymkode: b9015...0fe 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 Så lenge følelser ikke kan styres så er det et umulig spørsmål. Menn er også så forskjellige så noe som er perfekt for en er helt feil for en annen. Selvfølgelig hjelper det å holde seg pen og interessant, men det er ikke alltid man klarer å fornye seg i samme retning. Gi mannen all den frihet han vil ha, men samtidig skal du gi han nok og riktig motstand. Masse sexlyst og oppfinnsomhet i senga vil jeg også tro de fleste setter pris på. Samtidig som du er den perfekte mor for barna. Men ikke sånn at du setter barna foran han. Det er ikke mulig å være den perfekte partner (uansett kjønn) før begge innser at ingen er i nærheten av å være perfekt. Og at for å holde et forhold i gang så krever det stor innsats, tilpasningsvilje og god kommunikasjon fra begge parter. Om man kommer dit så er det et håp. Anonymkode: 62d79...957 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Uansett hvordan han måtte oppføre seg? Anonymkode: b9015...0fe Antar det er gitt at mannen er en god person med sunne verdier. En fæl mann burde man forlate. Men jeg tviler sterkt på at det i 70% av tilfellene alltid er mennene. Skulle vært nærmere 50%. Damer finner alltid en grunn for at de ikke er fornøyde. 2 hours ago, AnonymBruker said: Ingenting av dette hjelper når en mann mister følelser og ikke er villig til å jobbe for forholdet. Jeg løser alle problemer selv, finnes ikke manipulativ (ikke at jeg kjenner særlig mange som er det heller, så rart du mener du møter så mange kvinner som er det, men kanskje du har et annet syn enn normalen på hva det er å være manipulativ), høyere utdannet, intelligent og reflektert, trener en masse og det var ikke bra nok for han jeg var sammen med i alle fall. Anonymkode: 374f2...f11 Du sikter for høyt, eller så vet du ikke hva slags menn du burde gå får/ overvurderer deg selv og din attraktivitet 2 hours ago, AnonymBruker said: Bra skrevet.flertallet av Moderne unge kvinner i 2017 er trash Anonymkode: 4da01...dd9 Enig. Men ikke alle da. Bare flertallet. Anonymkode: 21016...219
SunnivaOslo Skrevet 11. september 2017 #15 Skrevet 11. september 2017 Vel...en mann som beskriver kvinner som trash er jo ikke akkurat hva jeg kaller en "God mann".. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 40 minutes ago, SunnivaOslo said: Vel...en mann som beskriver kvinner som trash er jo ikke akkurat hva jeg kaller en "God mann".. Kan være god og fortsatt si det som det er. Trash er trash. Men jeg har såpass mye erfaring med kvinner til å vite at man aldri burde si noe som kan tolkes negativt. Når man er blitt oppvokst i en boble hvor alt skal være positivt, så er det vanskelig å faktisk høre at man er dårlig. Anonymkode: 21016...219
SunnivaOslo Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være god og fortsatt si det som det er. Trash er trash. Men jeg har såpass mye erfaring med kvinner til å vite at man aldri burde si noe som kan tolkes negativt. Når man er blitt oppvokst i en boble hvor alt skal være positivt, så er det vanskelig å faktisk høre at man er dårlig. Anonymkode: 21016...219 Så du går rundt og forteller kvinner at de er dårlige? Er det en slags form for hobby du har? Det har nå litt å si hva du sier og da. Jeg tror nok de fleste kvinner tåler å høre noe negativt,vi blir jo bombardert med det hver dag. At du kanskje går rundt og tråkker i søla er kanskje noe du burde stoppe med?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 2 minutes ago, SunnivaOslo said: Så du går rundt og forteller kvinner at de er dårlige? Er det en slags form for hobby du har? Det har nå litt å si hva du sier og da. Jeg tror nok de fleste kvinner tåler å høre noe negativt,vi blir jo bombardert med det hver dag. At du kanskje går rundt og tråkker i søla er kanskje noe du burde stoppe med? Uhm, hva er det du snakker om? jeg forteller aldri damer at de er trash. Jeg vet de er det så det holder for meg. Nei, damer tåler ikke å høre noe negativt. I hvertfall ikke de som lever i rosa prinsessebobler. De fleste klarer ikke forholde seg rasjonelt til saken, når de negative følelsene begynner å strømme på. Kan godt utdype hvorfor de fleste kvinner nåtildags er trash om du vil høre. Anonymkode: 21016...219
SunnivaOslo Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uhm, hva er det du snakker om? jeg forteller aldri damer at de er trash. Jeg vet de er det så det holder for meg. Nei, damer tåler ikke å høre noe negativt. I hvertfall ikke de som lever i rosa prinsessebobler. De fleste klarer ikke forholde seg rasjonelt til saken, når de negative følelsene begynner å strømme på. Kan godt utdype hvorfor de fleste kvinner nåtildags er trash om du vil høre. Anonymkode: 21016...219 Ok utdyp da. Men kom med noe nytt enn "alle vik ha kjekke rike menn"for den er usann og oppbrukt. 1
Sykkelkopp Skrevet 11. september 2017 #20 Skrevet 11. september 2017 Ei som kan å gi god nakke og ryggmassasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå