linky Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 Er jo litt kjekt å ha fin hud til den store dagen, noen som har noen gode hudprodukter de vil anbefale?
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Og til hva slags hudtype? Ansikt eller kropp? Noen spesielle problemer/behov?
linky Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2005 Til ansiktet.har tørr hud, ellers ingen andre problemer....
Smiling Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 Jeg bruker Clinique 3 step, og er fornøyd med det: såpe, hudvann og fuktighetskrem. Det er enkelt og greit for meg som ikke orker å sette meg inn i så mange forskjellige produkter. Det finnes varianter av såpen og hudvannet til forskjellige hudtyper, og jeg har et par varianter for å kunne bytte på etterhvert som huden er tørrere om vinteren og litt fetere om sommeren. I parfymeriet eller på www.clinique.com kan du ta test som forteller hvilke produkter som er riktige for deg.
lene24 Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 Jeg anbefaler biotherms produkter!!! Selv har jeg tørr hud, og bruker BIOTHERMS BIOSOURCE ( cleansing gel ), og BIOTHERM AQUASOURCE NON STOP ( dagkrem ) - er kjempe fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå