AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Mår jeg retter håret blir det altid krøllete i gjen etter kort tid hvordan skal man klare og holde det rett? Anonymkode: 50c2d...7cc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Jeg har selv helt rett hår og misunner dere med krøller! Det er så livlig og fint, håret mitt er liksom så livløst i forhold der det henger rett ned. Skulle gjerne hatt krøller/bølger. Det var sikkert ikke et svar som hjalp deg mye, men ikke føl at du må ha rett hår i hvert fall:) Anonymkode: a3c85...8f6
Gjest Lexie Grey Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Bruker du hårspray etter du har rettet det? Du må bruke en del så håret føles litt stivt, da holder det nok lengre Jeg har ikke krøller men har litt fall i håret så jeg vet ikke med ditt hår, men en god dæsj hårspray holder hårets form ei god stund
-jk- Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 (endret) Krøller er mye finere enn slett hår så jeg ville latt det være Endret 10. september 2017 av -jk- 1
Hjertefisk Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 Har du ei ordentlig bra rettetang? Før jeg investerte i ei Gorgeous rettetang var det håpløst å få rett hår. Uansett hvor lenge jeg rettet på det og hvor høy varme jeg brukte. Merket forskjell med en gang jeg tok i bruk den nye rettetanga! Det holder seg rett nesten hele dagen (med mindre det regner så klart). Ellers er det viktig at håret får nok fuktighet. Tørt hår er håpløst å få rett og fint. Bruker du hårkur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå