Gå til innhold

Newsfeeden på facebook er blitt veldig rar. Får lite oppdageringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har dette har skjedd med. Den siste måneden har facebook vært veldig rar for meg. Jeg får kanskje to-ti oppdateringer i newsfeeden i løpet av en dag. Dette er på iphone, ipad og pc. Får verken oppdateringer fra venner, sider jeg liker eller grupper jeg er med i. Noen som vet om det er noen nye innstillinger som har kommet, som man må stille inn for å få tilbake oppdateringene fra folk og fe som jeg hadde før?

Som det er nå, er ikke facebook brukanes. Å gå fysisk inn på alle venner, grupper og sider for å få med seg hva som blir lagt ut, er ikke noe jeg gidder eller husker på.

Anonymkode: 4d94d...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kun meg som har dette problemet? :sukk:

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg stort mer enn å sonar jeg har det ikke slik. Har fått sånn salgs greier, men det er det eneste nye. Oppdatering fra venner/grupper/sider er som før 

Anonymkode: f992c...08c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke hjelpe deg stort mer enn å sonar jeg har det ikke slik. Har fått sånn salgs greier, men det er det eneste nye. Oppdatering fra venner/grupper/sider er som før 

Si at* ikke sonar 

Skrevet

Samma her! Får bare opp maks ti oppdateringer hver dag:vetikke:

Anonymkode: 95311...dad

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samma her! Får bare opp maks ti oppdateringer hver dag:vetikke:

Anonymkode: 95311...dad

Bra det ikke bare er meg ihvertfall. 

Jeg har prøvd å få kontakt med Facebook, men de svarer ikke. Så da får jeg bare se om det blir bedre med neste oppdatering av programvaren. 

Ts

Skrevet

Jeg får nesten ikke opp oppdateringer fra venner heller, men vet ikke om det er fordi de ikke poster så mye lengre. Alt drukner i annonser, reklame og innlegg fra grupper. Har trykket "slutt å følge" på alle grupper, men det kommer fortsatt masse i nyhetsfeeden. Er lei hele facebook nå. Var bedre før når folk faktisk postet bilder og teite statuser. 

Anonymkode: 79bfb...d1f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...