AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Ble litt usikker på hvilket underforum jeg skulle poste dette i, så da ble det her. Jeg kontaktet en selger på ebay som ikke hadde spesifisert shipping til Norge som et alternativ. Spurte vedkommende om h*n kunne frakte tingen til Norge. Fikk da dette til svar: "Thanks for your interest. If you can pay for the shipping via a courier and email me the shipping label I am happy to do it for you." Noen som har peiling på hvordan jeg gjør dette? Jepp, har Googla det, og skjønner ikke. På forhånd tusen takk for hjelpsomme svar Anonymkode: 8104c...e6c
Leo Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Nå har jeg handlet på ebay bortimot 1.000 ganger i årenes løp, også fra selgere som i utgangspunktet ikke sender til Norge, men denne varianten har jeg ikke sett før. Dette betyr at du må kontakte for eksempel USPS og kjøpe en pakkelapp som du så sender til selgeren og for meg virker det unødvendig vanskelig. Du kan jo for eksempel ikke vite eksakt vekt og størrelse på pakken. Det vanlige er at selgeren finner ut hvor mye det vil koste å sende varen med en "courier" (USPS, UPS, FedEx osv.) som er tilgjengelig for ham eller henne og så tar betalt for frakten sammen med varen. Jeg ville med andre ord ha foreslått dette for selger og hvis ikke selger er interessert i det så ville jeg ha tolket svaret som "Takk for interessen, men nei takk".
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, Leo skrev: Nå har jeg handlet på ebay bortimot 1.000 ganger i årenes løp, også fra selgere som i utgangspunktet ikke sender til Norge, men denne varianten har jeg ikke sett før. Dette betyr at du må kontakte for eksempel USPS og kjøpe en pakkelapp som du så sender til selgeren og for meg virker det unødvendig vanskelig. Du kan jo for eksempel ikke vite eksakt vekt og størrelse på pakken. Det vanlige er at selgeren finner ut hvor mye det vil koste å sende varen med en "courier" (USPS, UPS, FedEx osv.) som er tilgjengelig for ham eller henne og så tar betalt for frakten sammen med varen. Jeg ville med andre ord ha foreslått dette for selger og hvis ikke selger er interessert i det så ville jeg ha tolket svaret som "Takk for interessen, men nei takk". Ok, tusen takk for veldig hjelpsomt svar! Dette skal jeg gjøre. Anonymkode: 8104c...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå