AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Del Skrevet 10. september 2017 Tenker da på stramheten, og at ansiktet ikke føles så slapt ut. Fått litt muskler i ansiktet, om det går. Har dere sett noe forskjell? Anonymkode: 3a0c5...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. september 2017 #2 Del Skrevet 10. september 2017 For ti år siden hadde jeg samme vekt som jeg har nå, med lavere fettprosent. Alt var vel jevnt over litt strammere, og jeg var litt dratt i ansiktet, men det var ikke ansiktsmusklene som gjorde forskjellen. For å trene ansiktsmusklene, må du le, snakke, tygge og gape mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 10. september 2017 #3 Del Skrevet 10. september 2017 Nei, ser ingen forskjell. Man trener jo ikke akkurat ansiktet, så med mindre man går ned i vekt tror jeg ikke man ser så mye forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg har sagt dette tilbudet før og sier det igjen: er det logisk at styrketrening kan gjøre noe med løs hud i ansiktet? Drikk vann og hold deg hydrert og la tiden gå. Huden er et elastisk organ og trekker seg sammen av seg selv. Det er ikke mye man kan gjøre for å påvirke det. Anonymkode: 29a84...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 10. september 2017 #5 Del Skrevet 10. september 2017 Du får ikke et "muskuløst" ansikt av styrketrening. Det er jo bare den muskelen du trener som blir trent, så med mindre du løfter vekter med øyenbrynene så skjer det selvsagt ingenting med ansiktsmusklene. Et muskuløst ansikt vil vel heller ikke nødvendigvis stramme opp ansiktshuden, tenker mer du bør kjøre collagenpiller og sunt kosthold, hudpleie typ Obagi eller annet med retinol, samt behandlinger av type kjemiske peels, laser, thermage, mikrodermabrasjon, needling etc. Stikk på en god hudpleie/laserklinikk og hør hva de anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 10. september 2017 #6 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg får kraftig diet face, men kan ikke si det har forandret seg noe særlig siden jeg begynte å løfte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg ser skrapet ut i ansiktet om jeg går under en viss fettprosent. Trening eller ei. Men tror du virkelig at "du har fått muskler i ansiktet" av styrketrening? Du kan ikke "trene" ansiktsmusklene på noen annen måte enn gjennom mimikk. Anonymkode: 57cab...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå