AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg har lyst å prøve fruktsyrer for huden min. Prøver å sette meg inn i det men blir bare dummere og dummere jo mer jeg leser. Noen anbefaler 10%, andre 30% til å begynne med. Også finnes det visst så mange forskjellige typer syre og forskjellige merker. Og hvor skal man kjøpe sånt egentlig? E-bay? Noen som kan gi meg noe veiledning? Jeg har lyst på noe som kan hjelpe mot fine linjer, ru hud, nupper og kviser. Jeg er 30 år. Hjalp? Anonymkode: e8333...511
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Start med 10% og jobb deg oppover. Kjøp gjerne på ebay, men husk å bruke en rens som er såpefri før bruk. Bruk så en bomullsdott med alkohol eller acetone for å strippe huden for olje og fett. Påfør syre, med en dott eller viftebørste. Vær rask! La virke 1-2 minutter og skyll godt med vann. Husk masse fukt i tiden etter! Brukes 1-2 ganger per uke den første tiden, så sjeldnere. Øk i prosent når du ser huden din tåler det. Glycolic acid er den mest anvendelige og riktig til ditt bruk. Lactic acid er også bra, men ikke like effektiv på anti age og fine linjer. Anonymkode: cf7b0...82a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Hva hjelper det mot? Anonymkode: 7dab8...c1a
Hjertefisk Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Takk for svar AB #82a. Noen som kan anbefale noen gode merker? Jeg sitter og ser på denne serien: https://www.beautyheaven.no/products/elixir-hudprogram-hjemmepeeling Koster flesk, men er villig til å punge ut om det faktisk kan hjelpe. Har prøvd så mange andre hudpleieserier (dermalogica, decleor, vita produkter) som ikke har funket en dritt. Om dyrere = bedre så er det verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå