AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Kjøpte Ektorp sofa fra IKEA, og tenkte det var greit at trekket kunne vaskes. Til jeg så at akkurat trekket vi hadde valgt selvfølgelig må renses 🙈 Men så mener jeg å ha hørt at noen har vasket slike trekk i maskin på ullvaskeprogram og det har gått bra. Noen her som har prøvd? Anonymkode: a5b9d...9b5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte Ektorp sofa fra IKEA, og tenkte det var greit at trekket kunne vaskes. Til jeg så at akkurat trekket vi hadde valgt selvfølgelig må renses 🙈 Men så mener jeg å ha hørt at noen har vasket slike trekk i maskin på ullvaskeprogram og det har gått bra. Noen her som har prøvd? Anonymkode: a5b9d...9b5 Gode erfaringer her http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144167163-vaske-ektorp-sofatrekk/ Anonymkode: c068b...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Er det svanbytrekket eller tilsvarende? " Vi hadde Ektorp tidligere. Vasket Svanby-trekket på 30 grader flere ganger. Gikk helt fint. "http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=142149 Anonymkode: c068b...f8e
Gjest GT-R Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Vet ikke hvilket stoff du har på din, men på min ektorp sofa kam man hvertfall vaske trekket på 40 grader. Har gjort det mange ganger. Ingen forskjell
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Jeg har de gamle Ektorp trekkene og de vasker jeg på 60 grader uten problem. Det er som jeg har fått ny sofa hver gang jeg har tatt dem på igjen. 🤗 Disse trekkene er rundt 12-13 år gamle. Anonymkode: 33c8b...530
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 Jeg har vasket våre trekk minst 30 ganger i maskin. Som oftest på ordinært 40 graders program, men et par ganger også på 60 grader siden det har vært skikkelig skittent. Har aldri hatt noen problemet, men det kan jo sikkert være at enkelte trekk tåler mindre enn andre. Anonymkode: 080a4...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå