Cyndaquil Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Som barn skjønner man ikke alle "voksen referansene" i barnefilm og tegnefilm. Når man da skjønner der som voksen "ødelegges barndommen" . Et sånt øyeblik hadde jeg når jeg så Tom & Jerry i går. De har en episode med drukna kattunger episoden er der Tom tar trappa til himmelen etter en ulykke. Før han i køa himmelen er en sekk kattunger som lager plaskelyd (se bilder jeg legger ved og videoklipp). Jeg er gravid og hormonell for tiden så jeg begynte å gråte 😂 Stakkars kattunger. Tenk å vise noe sånn? Når jeg så den episoden som liten skjønte jeg ikke at kattungene var druknet. Noen som har sett den episoden som voksen og reagerte? Har dere sett andre barnefilmer som har voksen referanser dere ikke skjønte som barn, men skjønner nå? stakkars små ❤️
Gjest Winza Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Tom og Jerry var ganske brutal ja, på 30-70 tallet når alle de gamle episodene ble laget så var ikke dette noe problem men i nåtiden hadde det aldri gått an. Synes fortsatt at det er en sykt bra tegneserie, har alle de originale episodene på dvd
Gjest Winza Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Skjønte den nå, stakkars kattunger Hvem i all verden vil drukne kattunger?
Cyndaquil Skrevet 10. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2017 21 minutter siden, Winza skrev: Skjønte den nå, stakkars kattunger Hvem i all verden vil drukne kattunger? Ikke sant 😢 Men det skjer, selv i moderne verden selvom det ikke er lov. Særlig på gårder var det vist vanlig før. Det siste som faller meg inn når jeg ser kattunger er å skade dem. Skjønner ikke at mennesker har hjerte til sånne ting mot babydyne. Kanskje produsentene tok det med for å gi barn en trøst med at kattunger kommer til himmelen ? Om det var barn i huset som hadde opplevd at en slektning frukter kattungekull
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Herregud, det er bare en tegnefilm.
Gjest Winza Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 22 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Herregud, det er bare en tegnefilm. Kan fortsatt være trist da 40 minutter siden, Cyndaquil skrev: Ikke sant 😢 Men det skjer, selv i moderne verden selvom det ikke er lov. Særlig på gårder var det vist vanlig før. Det siste som faller meg inn når jeg ser kattunger er å skade dem. Skjønner ikke at mennesker har hjerte til sånne ting mot babydyne. Kanskje produsentene tok det med for å gi barn en trøst med at kattunger kommer til himmelen ? Om det var barn i huset som hadde opplevd at en slektning frukter kattungekull Tenker på han som driver å skyter katter nå for tiden, helt sykt Det triste er at det er lov å avlive nyfødte katter, det er bare helt barbarisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå