Gå til innhold

Runking vs vagina?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man kan ofte få et inntrykk av at menn er den med størst lyst og ønske om sex, men hvorfor er det slik når dere lett bare kan runke og få orgasme på egenhånd?:klo:

Anonymkode: 844a7...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er mye deiligere å ha sex med noen andre enn seg selv. 

Hånden erstatter aldri fullt ut en vagina. 

Men like viktig er jo at det er deilig med noen som har lyst på sex en. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Fordi det er mye deiligere å ha sex med noen andre enn seg selv. 

Hånden erstatter aldri fullt ut en vagina. 

Men like viktig er jo at det er deilig med noen som har lyst på sex en. 

Det er vel som du sier, synd det er så lite fokus på det. Det er bare snakk om at mannen ofte vil ha mye mer sex enn dama og at dama er for vid. Det lages jo noen bilder av virkeligheten som er ganske ufullstendige. 

Skrevet

Fordi det er enklere, og det er mindre stress

Dessuten har damer bare blitt mer fucka når det kommer til sex, så da er det kanskje like greit å gi faen

Og så gjør mannen mesteparten av arbeidet under sex også. Når man er kåt og må tømme ballene, så er det bare bedre å ta saken i egne hender, og så fortsette dagen som før. Med damer blir det bare en tidssluk.

Anonymkode: 230f7...df6

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten har damer bare blitt mer fucka når det kommer til sex, så da er det kanskje like greit å gi faen

Og så gjør mannen mesteparten av arbeidet under sex også. Når man er kåt og må tømme ballene, så er det bare bedre å ta saken i egne hender, og så fortsette dagen som før. Med damer blir det bare en tidssluk.

Nettopp derfor jeg lurer på hvorfor menn maser sånn om sex når de fint kan tømme seg selv ved et runk.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med Det? På hvilken måte da?

Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Nettopp derfor jeg lurer på hvorfor menn maser sånn om sex når de fint kan tømme seg selv ved et runk.

Fordi ikke alle menn er like harde som meg. Samme kan sies om den endeløse bitchingen fra mange kvinner. Folk er svake.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ofte få et inntrykk av at menn er den med størst lyst og ønske om sex, men hvorfor er det slik når dere lett bare kan runke og få orgasme på egenhånd?:klo:

Stort sett bedre å runke frem en orgasme enn å knulle en mus. Fordi du selv kan gripe hardt om kukken slik at du får friksjon. 

De få unntakene er når du treffer på de damene som har trang mus og evt gir deg tillatelse til å knulle de i toern. 

Anonymkode: 7c0d1...1fb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stort sett bedre å runke frem en orgasme enn å knulle en mus. Fordi du selv kan gripe hardt om kukken slik at du får friksjon. 

De få unntakene er når du treffer på de damene som har trang mus og evt gir deg tillatelse til å knulle de i toern. 

Anonymkode: 7c0d1...1fb

Uff da, har du liten pikk?

Anonymkode: dbf65...4c4

• Liker 4
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Uff da, har du liten pikk?

Anonymkode: dbf65...4c4

Tidenes comeback. Så originalt.

Men han har faktisk et poeng.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er mer enn pikk + fitte+friksjon = sprut :mynona:

Du har visst et ganske snevert syn på menns seksualitet :fnise:

Skrevet

Jeg er kvinne og "runker" også.

Men jeg savner fortsatt en mannskropp. Det er vel ganske opplagt?

Jeg vil ha samspill, oppmerksomhet, øyekontakt, kropp, penis, please ham, dominere, være submissive, suge, bli fingret etc etc etc.

Anonymkode: 983b5...dbb

• Liker 5
Skrevet

Samleie og onani er veldig forskjellig ting uansett om man er mann eller kvinne. 

Anonymkode: 481a0...8d3

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne, og onanerer da jevnlig. Men ingenting slår sex med en mann, spesielt en som man har følelser for.

Anonymkode: 2a112...734

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ekte vare er jo best uansett :) Ingenting slår et hardt og varmt lem, så vil tro gutta tenker det samme. Ei våt og varm fitte er vel mer fristende enn en hånd :P

Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ekte vare er jo best uansett :) Ingenting slår et hardt og varmt lem, så vil tro gutta tenker det samme. Ei våt og varm fitte er vel mer fristende enn en hånd :P

Er su den samme som den "gamle" mysticgirl? Er du blitt frisk??

Anonymkode: 56850...8aa

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så enkelt at mannfolk runker i mangel på dame, det er et substitutt for dame (the real thing)

Mannfolk runker og tenker på damer, det er akkurat som med fotballspillere, skyte mål på trening er ikke det samme som å skyte mål i kamp.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi sex ikke bare er en orgasme på 10 sekunder.

Når man opplever en hyrdestund med en dame som virkelig tar pusten fra deg. En som er så deilig og som gir deg så mye godt at du rister i kroppen når du puler. DA skjønner man at runking vs. vagina er som en tørr brødskive vs. saftig biffmiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...