AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 og si hadde ikke de vært her så hadde ikke fks. hege blitt voldtatt i en aldre av 16 av en gutt fra kongo? jeg ønsker innvandring og syntes dette er bra for norge. kan også nevne at her på min by så har jeg ikke møtt en sur utlending. 70% smiler når du smiler eller sier hei. jeg bor i en by med 15000 innbyggere jeg har ikke hør at det har vært noe kriminelt her hos meg som våre nye landsmenn står for. eller jo var noe i en kebab sjappe og noen ungejenter. men det er det eneste jeg har hørt om. ser mange her inne er kritiske. kan man sette innvandringen på spissen slik som beskrevet her? nå har ikke jeg sjekket opp noen statistikk. men er det så enkelt at vis de ikke hadde være her så hadde mange etniske norske ofre hatt et helt annet liv i dag (traumer fra voldtekt, ran, mishandling og grov vold osv.)? er ikke noe trolle tråd eller noe rasistisk ment. vil bare høre andres meninger og synspunkter hva dere mener Anonymkode: 18f7a...7ef
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Ønsker og høre fra @Mari Y syntes hun har mange gode poenger 😊 Anonymkode: 18f7a...7ef
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Det finnes ingen gode argumenter for at Norge trenger innvandrere fra Afrika. Hvordan mener du at de kan bidra i samfunnet bedre enn nordmenn kan? Vi har allerede mer enn nok med å brødfø de som er her. Anonymkode: c8bc3...fbc 1
RoH Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Jeg synes vi trenger kvinner fra Afrika , desto flere desto bedre. De må gjerne komme i alle fasonger og utgaver. Men menn fra Afrika trenger vi ikke flere av på en stund. Der har vi alt fått et godt utvalg.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 3 timer siden, RoH skrev: Jeg synes vi trenger kvinner fra Afrika , desto flere desto bedre. De må gjerne komme i alle fasonger og utgaver. Men menn fra Afrika trenger vi ikke flere av på en stund. Der har vi alt fått et godt utvalg. Grunngi gjerne hvorfor du syns dette? Anonymkode: 1607d...f77
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Hvorfor skal vi sette det på spissen? Er ikke saklige argumenter nok? For å svare på det vi spør om - slik kan vi si om alt. Hadde jeg ikke kjørt bil i dag, så hadde jeg ikke blitt påkjørt. Hadde jeg ikke kjøpt bil, hadde jeg ikke blitt påkjørt. Hadde jeg ikke gått på den festen for ti år siden, så hadde jeg ikke truffet eksen min og dermed sluppet en vond kjærlighetssorg osv. Anonymkode: 9166d...13d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal vi sette det på spissen? Er ikke saklige argumenter nok? For å svare på det vi spør om - slik kan vi si om alt. Hadde jeg ikke kjørt bil i dag, så hadde jeg ikke blitt påkjørt. Hadde jeg ikke kjøpt bil, hadde jeg ikke blitt påkjørt. Hadde jeg ikke gått på den festen for ti år siden, så hadde jeg ikke truffet eksen min og dermed sluppet en vond kjærlighetssorg osv. Anonymkode: 9166d...13d Hvorfor kun fokusere på det negative? Du hadde vel positive opplevelser både med bilen, turene med den, og typen før han ble eks? Slik tankegang er ensrettet og negativ. Du setter ikke ting på spissen, du drar ut kun det negative. Anonymkode: 1607d...f77
Mari Y Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker og høre fra @Mari Y syntes hun har mange gode poenger 😊 Anonymkode: 18f7a...7ef Jeg tror det generelt sett er mye frykt ute å går, ja. Det er nok riktig at kvinnesynet er annerledes i mange deler av verden. Den arabiske verden har jeg inntrykk av at er ganske ille. Men det er ikke slik at etnisk norske ikke kan voldta, og jeg tror de fleste som kommer hit holder seg til loven. De som ikke gjør det, burde vært sendt tilbake. På en annen side bør man kanskje ha bedre opplæring overfor flyktninger og innvandrere som kommer hit ift hvordan de bør tilpasse seg det norske samfunnet. For jeg innser at noen steder kan det være annerledes, heldigvis ser det også ut som at det er i endring spes i noen arabiske land der kvinner og jenter selv tar kampen mot kvinneundertrykking☺. Så får vi håpe at det blir slutt på æresdrap og slike grusomheter i fremtiden ved at folk blir mer opplyst, og står opp mot det☺
RoH Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Grunngi gjerne hvorfor du syns dette? Anonymkode: 1607d...f77 Fordi vi har hatt en ekstremt skjev innvandring til Norge basert på kjønn siste 20 årene. Om du tar flyktninger / asylsøkere / arbeidsinnvandring osv under etter er vel forskjellen 80/20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå