AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 En episode som ikke var spesielt morsom skjedde for flere år siden. Hvis man sier i mot vedkommende når det gjelder den episoden så forandrer vedkommende versjon om hva som skjedde, og også forklaringene om personene i denne tidsperioden. Altså, vedkommende ljuger mye. Hvordan forholder man seg til dette? Råd? Anonymkode: a556c...d44
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En episode som ikke var spesielt morsom skjedde for flere år siden. Hvis man sier i mot vedkommende når det gjelder den episoden så forandrer vedkommende versjon om hva som skjedde, og også forklaringene om personene i denne tidsperioden. Altså, vedkommende ljuger mye. Hvordan forholder man seg til dette? Råd? Anonymkode: a556c...d44 Kanskje den er dårlig på forklaringer og ikke føler den fikk forklart det helt riktig når den hører en konfrontasjon? Anonymkode: bb733...41e
Gjest Mass Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En episode som ikke var spesielt morsom skjedde for flere år siden. Hvis man sier i mot vedkommende når det gjelder den episoden så forandrer vedkommende versjon om hva som skjedde, og også forklaringene om personene i denne tidsperioden. Altså, vedkommende ljuger mye. Hvordan forholder man seg til dette? Råd? Anonymkode: a556c...d44 Er det kun i denne tidsperioden om denne episoden for flere år siden at personen lyger om? Det kan være mangel selvinnsikt, men viss personen gjorde noe veldig dumt som den skammer seg over, har dårlig samvittighet for, osv så liker de ofte ikke å bli påminnet det selv om det kunne vært frigjørende å legge kortene på bordet og blitt ferdig med det.
Miss.Wildfox Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Livet er for kort til å omgås uærlige venner. Jeg hadde holdt avstand.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 På 10.9.2017 den 3.17, AnonymBruker skrev: Kanskje den er dårlig på forklaringer og ikke føler den fikk forklart det helt riktig når den hører en konfrontasjon? Anonymkode: bb733...41e Ja, det kan også hende. Nå har jeg aldri konfrontert personen med dette, da. Det kan jo hende at det bare virker som om at personen ljuger og at noen ljuger til denne personen igjen. Da virker det jo som om at personen ljuger, men at vedkommende tror på det som har blitt fortalt eller noe sånt... Så det kan rett og slett bare være noe så enkelt som det. Anonymkode: a556c...d44 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 På 10.9.2017 den 3.19, Miss.Wildfox skrev: Livet er for kort til å omgås uærlige venner. Jeg hadde holdt avstand. He he. Ja, men jeg kjenner ikke vedkommende, så det kan godt hende at det er sant. Det er ikke vennene mine jeg skriver om. Anonymkode: a556c...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå