Gå til innhold

Hvor gammel var du når du traff den rette som du stiftet familie med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du når du traff den rette som du stiftet familie med?

trenger jeg å stresse nå som jeg er 24 år? Er lei av fylla, slik store deler av omgangskrets verdsetter høyt. OG fylla er jo en arena mange møter en partner :) 

Anonymkode: 7a3fb...134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se bort ifra stiftet familie med, men den du ihvertfall har vært sammen med ei stund og ser for deg en fremtid med. 

-ts-

Skrevet

Jeg giftet meg da jeg var 29. Traff den rette da jeg var 38.

Anonymkode: 6bad9...67b

• Liker 2
Skrevet

22 😊 De fleste jeg kjenner har vært nærmere 30 da, så var litt tidlig ute

Skrevet

Jeg var 25. Men det er ikke noe å stresse med. Det viktigste er at du møter noen du er kompatibel med, og ikke etablerer deg med noen som ikke er riktig for deg.

Anonymkode: 5fae3...520

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 25. Men det er ikke noe å stresse med. Det viktigste er at du møter noen du er kompatibel med, og ikke etablerer deg med noen som ikke er riktig for deg.

Ser virkelig ikke hvor jeg skal møte en partner! Jeg forlater ofte vorspillet før man drar på byen, mest fordi jeg er dritt lei alt som har med fylla å gjør. 

Skrevet

27. Vi møttes på jobb. 

Anonymkode: dbb19...14a

Skrevet

Er 25 år selv og begynner å bli stressa :( 

Anonymkode: 30826...64e

Skrevet

Jeg var 18. 

Anonymkode: b7134...984

Skrevet

23, giftet oss ved 25, nå 28. Beste som har skjedd meg (-minus svigermor, men elsker svigerfar)! Håper på å bli gravid i november! 

Anonymkode: 6da24...99b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser virkelig ikke hvor jeg skal møte en partner! Jeg forlater ofte vorspillet før man drar på byen, mest fordi jeg er dritt lei alt som har med fylla å gjør. 

Nå skal det sies at jeg møtte The one på fylla i baren 10 minutter før stengetid, og siden gikk det slag i slag, men det er vel helst ikke i den settingen man anbefales å lete hvis man er ute etter et seriøst forhold. Idrett, hobby, hundeklubben for de som har det, ja til og med datingapper har jeg mer tro på. Reiser for single finnes også.

Skrevet

Møtte han da jeg var 17 år. Har riktignok ikke barn, men er gift og har hund og det vi ønsker oss liksom.

Anonymkode: 4e448...309

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Treffer du ingen på vorsene? Tror forøvrig at det er veldig mange som ikke synes det er gøy å gå på byen. Å dra på byen er nok gøyest for de som liker å danse og er utadvendte nok til å like å sjekke opp/bli sjekket opp av fremmede. 

Endret av Hermine Grang
Skrevet

Stiftet familie da jeg var 21. Har nå i en alder av 32 møtt en jeg kanskje tror er den rette.

Anonymkode: eb9f2...c0f

Skrevet
4 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Treffer du ingen på vorsene?

Dessverre..

kanskje fordi flesteparten av de som er på vors er kjenninger fra før, stort sett.. 

Skrevet

De fleste som treffes i 20 årene ender jo opp med brudd. 

Anonymkode: 36530...dfe

Skrevet

21.

Fortsatt sammen etter 35 år og 3 barn.  :hjertesmil:

Anonymkode: 3b3d3...7e8

• Liker 1
Skrevet

Slapp av TS, du er 24 og har ennå god tid. De fleste av de jeg kjenner hadde ikke noe veldig seriøse forhold før 26-27 eller ennå litt eldre. 

Anonymkode: 551bc...1b1

Skrevet

35 år var jeg.  Husk ts mange treffer den rette flere ganger i løpet av livet. 

Anonymkode: 9f2f4...27e

Skrevet

Jeg var 20. Sammen fortsatt etter 16 år

Anonymkode: f1453...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...