Gå til innhold

Har kvinner for lett for å kalle menn drittsekker og psykopater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv kvinne men har aldri datet. Er 26. Jeg tør ikke begynne heller for alle menn er jo drittsekker eller psykopater? Til og med mamma er slik. Jeg ser ikke noe veldig galt i mennene venninner eller bekjente dater. Det er nok at de enten ikke viser den interessen dama vil de skal vise, de snakker med en annen kvinne eller de er rett og slett slemme. Men, skal jeg høre påa andre kvinner så tror jeg faktisk ikke noen mann for meg finnes :/

Anonymkode: 1cfc4...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man skal unngå alt som innebærer risiko så vil dette begrense livskvaliteten til de grader og man ender opp isolert og ensom. 

Kjærlighet i seg selv er en risikosport - det finnes ingen garantier for at det vil bli et lykkelig forhold eller at det vil vare - på den andre siden så kanskje det blir deg og han for livet ut og dere lever lykkelige i alle deres dager. Det vet man ikke før man hopper ut i det - den som intet våger intet vinner. Noe ganger må man gripe dagen å ta sjangsen. 

De fleste menn er oppegående, hyggelige og greie - det er dog en liten knippe menn som ødelegger for ryktet til resten av mannfolka.

Du må nesten finne ut dette på egenhånd, skaffe deg erfaring å bruke din egen dømmekraft. Om magefølelsen din forteller deg at det er noe muffens med en mann så bør du lytte til dette. 

• Liker 1
Skrevet

Er du fornøyd med å være singel, da? Noen er jo det og da er det jo greit, det er en ærlig sak det. Men hvis du ønsker å finne deg en partner så gjør ikke tankesettet deg noe godt, det holder deg igjen. Hvis du ønsker en partner men ikke tør i frykt for det du beskriver så tror jeg igrunn du påfører deg selv mer lidelse enn en annen person ville gjort.

Ingen går gjennom livet uten å ha blitt såret, sviktet og fått hjertet sitt knust. De aller fleste kommer seg styrket gjennom det også. Man må satse for å vinne, spiller man ikke vinner man heller ikke. 

Skrevet

Psykopater er virkelig noe for seg selv, bare å lese seg opp, så kan man slippe slike vesener.

Anonymkode: 733f7...e8b

Skrevet

Noen kvinner treffer feil men om igjen og om igjen. Det finnes mange typer menn der ute. Du må bare være glad nok i deg selv til å ikke bli en dørmatte, det er de som blir bitre og begynner å hate alle menn etter hvert.

Anonymkode: 3f8b7...e17

Skrevet

Du er 26 og aldri data fordi du er redd for å treffe gale menn? På tide med en realitetsjekk. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok at særlig psykopat sitter veldig løst blant mange kvinner og i så måte mister mye av sin betydning i dagligtalen. Det er nok lite å hente på å sykeliggjøre uenighet eller dårlig oppførsel. 

Skrevet

Dør litt inni meg hver gang noen kaller eksen sin for psykopat

-kvinne 

Anonymkode: f4d8b...521

Skrevet

Kvinner har veldig lett for å ty til skjellsord. Hvis en mann avviser seksuelle tilnærminger fra en kvinne så er han "homo", "impotent", eller andre nedsettende betegnelser. Hvis en mann ikke lar dama få det som hun vil i forholdet er han en "psykopat". 

Anonymkode: 9f84d...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...