Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvordan ser DINE fortoalbum ut? Pynter du masse,klipper mønsterkanter og skriver,tegner og stæsjer sidene opp? Eller limer/setter du inn bilder og skriver en liten kommentar til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 Bruker album med svarte sider, alle albumene er like. Klipper endel i bildene, men limer ikke inn ting rundt. Skriver med sølvtusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #3 Del Skrevet 17. januar 2005 Mine album? Dvs har noen, men de er noen år nå, og bildene ligger ikke i album... men er på cd og/eller ligger i emballasjen... Skal lage ett album, og det skal jeg gi bort. Vet jeg er lat, for egentlig skulle jeg gitt det vekk allerede for snart fire år tilbake, men på andre områder, er jeg mer ryddig, så jeg er kanskje unnskyldt... Har blitt beskyldt av en eks for noen år tilbake, at jeg ikke kunne bry meg særlig om forholdet, siden jeg ikke laget album. Men hva med han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 17. januar 2005 #4 Del Skrevet 17. januar 2005 Klipper med stash og alt mulig! Scrapping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. januar 2005 #5 Del Skrevet 17. januar 2005 Klipper med stash og alt mulig! Scrapping! me to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 17. januar 2005 #6 Del Skrevet 17. januar 2005 Henzo-album med svarte ark, limer bilda inn og skriv tekst med kvit fargeblyant. Så kjedeleg er eg... (Er imidlertid litt lei av å sitje og lime med sånne 'limruter', og vurderer å gå over til kjipe innsetjingsalbum (me tek veldig mykje bilde!). Men finst det slike som faktisk er stilige? Gjerne med svarte ark og sånn?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 17. januar 2005 #7 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har flere typer album etter hvor gamle bildene er - det siste er scrapping. Men har også bilder med kun en liten kommentar til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. januar 2005 #8 Del Skrevet 17. januar 2005 Joda.. det ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 18. januar 2005 #9 Del Skrevet 18. januar 2005 Alle mine album er like, grønne, plass til 300 bilder, lommer til alle bildene. Jeg pleier å skrive en kommentar, og tar ikke med så mye stasj. Liker best lommer til bildene, for jeg har opplevd at jeg må ta ut noen bilder (bruke de i en eller annen sammenheng til noe annet) og da er det noe dritt om de er limt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. januar 2005 #10 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har et album for hvert år, jeg. Bruker svart fotopapp (men lurer på om ikke 2005 blir hvit fotopapp, gitt!), og setter inn i vanlige ringpermer. Klipper litt i bildene, men ikke med mønstersakser. Klipper litt rundinger osv, og limer bildene litt "hulter til bulter" oppå hverandre. Limer inn bildene med limstift, og skriver med sølvtusj. Pleier å lime inn billetter og sånt fra turer vi er på, men ikke noe mer scrapping enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. januar 2005 #11 Del Skrevet 18. januar 2005 Liker best lommer til bildene' date=' for jeg har opplevd at jeg må ta ut noen bilder (bruke de i en eller annen sammenheng til noe annet) og da er det noe dritt om de er limt fast.[/quote'] Jeg har alle bildene digitalt også, de siste tre-fire årene er alt tatt med digitalkamera, og før det scannet jeg inn alt før jeg klippet/limet. Så da slipper jeg å ta ut ting igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. januar 2005 #12 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg scrapper også så har masse pynt. Her er en av sidene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 18. januar 2005 #13 Del Skrevet 18. januar 2005 Glemte å si at jeg har utrolig mange digitalbilder som jeg brenner på DVD. Lager lysbildeshow med musikk til, og det funker så det suser. Passer bra på familieselskap osv, for da kan alle se samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. januar 2005 #14 Del Skrevet 18. januar 2005 De aller fleste bildene er bare plassert i albumet uten noe mer dilldall. Men jeg har ett album hvor jeg har bilder fra spesielle anledninger, som ferier o.l. Da tar jeg også vare på billetter og andre minner som jeg limer inn, skriver kommentarer ved siden av, pynter osv. Men jeg ser ikke poenget med å gjøre alt dette med "hverdagsbildene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. januar 2005 #15 Del Skrevet 18. januar 2005 De aller fleste bildene er bare plassert i albumet uten noe mer dilldall. Men jeg har ett album hvor jeg har bilder fra spesielle anledninger' date= som ferier o.l. Da tar jeg også vare på billetter og andre minner som jeg limer inn, skriver kommentarer ved siden av, pynter osv. Men jeg ser ikke poenget med å gjøre alt dette med "hverdagsbildene". Noe lignende har jeg... Har vanlige "kjedelige" album til "vanlige" bilder - egne album til store ferieturer etc, da blir det litt scrapping, min ikke sånn "profft". Så har jeg eget barnealbum til sønnen min - der har det blitt en del stæsj... masse farger og bilder i rare fasonger og former.... Er liksom litt ekstra da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #16 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har så smått begynt med scrapping i det siste, før det bare limte jeg inn me en kort kommentar. Men, hvorfor gjør dere ikke noe med "hverdagsbildene", bare ferier og sånn? Det er jo nettopp hverdager det er flest av, og jeg vil i alle fall ta gpdt vare på minnene fra hverdagene. Feriene også selvsagt, men jeg "nedvurderer" ikke hverdagsbildene, det er der "skattene" ligger, for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #17 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har ikke mer enn ett fotoalbum, det er et helt enkelt med svarte sider. Tror ikke jeg har fylt det halvveis engang, men jeg limer bare inn bilder og skriver en liten kommentar til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #18 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har mange album... Begynte med de med plastlommer, avanserte med forseggjorte album der jeg klippet til bildene, ofte med mønstersaks, skrev kommentarer og limte inn glansbilder eller klistermerker, sjablonmalte og tegnet tegninger til. Har brukt både svart og hvitt papir. Kjempefine!!! Nå tror jeg jeg skal begynne å bli litt mer selektiv... Tiden strekker ikke til... Så det blir vel til at det blir gjort enkelt på de dagligdagse bildene og heller pyntet mer når vi kommer til de store anledningene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå