AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Når jeg spiser godteri en dag, f.eks smågodt og potetgull, så føler jeg meg alltid så tung i kroppen og nedfor i hodet når jeg våkner dagen etter. Er det flere som har det sånn? Er det vanlig liksom? Er det sukkeret sin "feil"? Anonymkode: 48d49...a34
Boblee Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Hvis jeg lever sunt og trener og spiser minimalt med godteri og junk til vanlig, føles jeg fyllesyk ut dagen etter, om jeg gjør det. 1
ajarRun Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 Jeg drakk en liter godteri og så litt imperial indian pale ale og jeg våknet opp med å spy. Dagen etter følte jeg meg som carryl.
Pringle Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Det er vanlig når man synes det er synd og skam å spise godteri og potetgull.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 7 timer siden, amativeReflection skrev: Jeg drakk en liter godteri Anbefaler å spise godteriet, ikke drikke det Anonymkode: 9478d...c1a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Tror også det kommer ann på mengde inntak. Litt går greit men begynner du å spise hele slike halvmetere med sjokolade, en pose potetgull og to store 1,5 litere med cola så blir du dårlig i både kropp og sinn dagen etter. Sier vel nesten seg selv. Anonymkode: ddef2...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Jeg blir veldig nedstemt av sukker ja. Føler meg også ting i kroppen. Enten så reagerer folk ulikt på sukker, eller så er de som spiser så mye sukker så vant til å føle seg slik at de ikke vet at det ikke er normalt. Mulig koppen har tilpasset seg det eller noe inntil diabetesen osv slår inn som symptsymptomer isteden . Anonymkode: dc2e8...09b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå