Gå til innhold

Når noen plutselig fjerner "venner i nærheten"applikasjonen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en person jeg føler har blitt veldig stille på SoMe i det siste. De siste to ukene. Og nå er er han ikke på "venner i nærheten" lista.. er det en grunn for slik? Hilsen litt bekymra. 

Anonymkode: b47dd...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personen har tatt til fornuft.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en person jeg føler har blitt veldig stille på SoMe i det siste. De siste to ukene. Og nå er er han ikke på "venner i nærheten" lista.. er det en grunn for slik? Hilsen litt bekymra. 

Anonymkode: b47dd...b10

Hvorfor tar du ikke kontakt med han på tlf eller på sms? Er dette en venn av deg? Kanskje du kan spørre om å møtes og finne på noe sammen en dag snart?

Anonymkode: ffe0e...427

• Liker 1
Skrevet

Er det noe å lure på? Jeg opplever at stadig flere, meg inkludert, begynner å føle at det er slitsomt å være tilgjengelig overalt. Selv har jeg gjort meg selv mindre tilgjengelig rett og slett for å skjerme meg fra tilgjengelighets-tyranniet.

Anonymkode: a12ff...b46

• Liker 4
Skrevet

Så lenge du ikke tror at noe har skjedd, tror jeg ikke du skal være bekymret.

Jeg er en av mange som har begynt å fjerne tilgjengeligheten min. Skjønner ikke hvorfor folk skal vite hvor jeg er eller hva jeg holder på med, eller om jeg er aktiv på facebook chatten eller ikke. Har alltid chatten av. Er det noe viktig får de heller sende en melding.

Anonymkode: 337e8...252

• Liker 1
Skrevet

Jeg fjernet den fordi det var irriterende å få varsler om hvem som var i nærheten hele tiden. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke alle liker å bli overvåket. Håper virkelig ikke jeg har noe sånt på i mine apper....

Anonymkode: cc479...3b6

• Liker 1
Skrevet

Evt..nå vet ikke jeg hvordan det der fungerer, men kanskje han ikke er i nærheten? Kanskje han er på ferie på andre siden av jordkloden?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evt..nå vet ikke jeg hvordan det der fungerer, men kanskje han ikke er i nærheten? Kanskje han er på ferie på andre siden av jordkloden?

Han har mest sannsynligvis slått den av. For selv om han er på andre siden av jorden står det hvor han er :)

Anonymkode: 337e8...252

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...