AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Noen er venner, og jeg kan også ta kontakt for å høre hvordan det går. Men så er det en fyr fra samme by jeg er oppvokst i. Han var alltid utro. Han prøvde seg på meg flere ganger, men jeg likte han aldri. Når han var singel besøkte jeg han, som venninne. Men han prøvde alltid å ha sex, tok frem kuken og hele pakka. En gang ble han sur fordi jeg ville hjem. Jeg holdt avstand. Så var jeg sjafør på han en gang og han var full. Tok på puppen min uten samtykke og dronut bilnøkelene fordi jeg ikke ville bli med inn. Dette er noen år siden.. Han snakker veldig hyggelig med meg nå. Jeg er fremdele ikke tiltrukket. Men jeg har blitt mer "populær" med årene. Jeg har reist meg veldig mye , fordi keg var en deprimert jente o tenårene og ikke hadde jobb eller særlig med venner. Den perioden var jeg ei han ville være sammen med, men når ingen så oss. Nå, som jeg har mer "status", kommer han gjerne bort når han har drukket og snakker hyggelig med meg. "Jeg har alltid ment at du er pen da!". Sitter og ser på meg hele kvelden. Sier at jeg kan komme på besøk når jeg vil. Han tar kontakt på facebook, og svarer alltid på snapene mine. Er dette en intressert mann? Jeg er intressert i en annen....men jeg er slik at jeg kan holde følelsene mine og håpe at noe skjer. Tenkt om han her tenker det samme (han fyren som drikker altså) at hn ikke gir opp? For det kommer aldri til å bli oss og jeg har ikke gitt noe som helst uttrykk for at jeg vil noe mer, noen gang.. det er bare så rart. Hadde dette vært en kjekk player som alle damene ville ha, og jeg hadde hatt følelser i tillegg så hadde jeg vært den naive kvinnen som blir ne av mange, som kan takke meg selv når jeg blir såret. Men siden dette er en mindre kjekk kar (også forfallen av masse festing og usunt kost) så blir jeg nesten hun drittkjerringa som ikke kan se at folk forandrer seg, at han faktisk kan ha blitt en bra fyr og som jeg burde ta.. Anonymkode: 8e93f...f9e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Neida bare få fram til han at du liker en annen. For eksempel hvis han skriver en kveld så kan du avbryte samtalen og si du skal ut på date. Da setter du han i vennezonen så han ikke får falske forhåpninger. Anonymkode: d8e21...4b3
Gjest boblebrist Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt vurderer å åpne for en intim relasjon med denne fyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå