AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 hvordan vet jeg om han virkelig elsker meg? typen min er veldig hyggelig og respekterer meg. men når vi krangler så sier han så rare ting, jeg vet ikke helt om han elsker meg. han klarer å ignoerere meg så lenge, være så frekk. jeg forstår ikke ossen d er mulig? vi har vært sammen i to år. sist logga jeg inn i brukeren hans og begynte å chatte med eksen hans på kødd. så slo vi opp. noe vi har gjort fglere ganger så han burde skjønne det var kødd. men han begynte å snakke med eksen. da vi fiksa opp skjulte han det først, men så fortaalte. dette skjedde for omtrent en måndte siden. folkens, jeg er virkelig i tvil om han elsker meg eller henne? har dere noen gode triks som jeg kan gjøre eller noe for å vite om han er over henne? for å vite om han elsker meg? Anonymkode: ec375...1d0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 Hvor gamle er dere? Anonymkode: e2b0e...d44
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: e2b0e...d44 22 og 23 Anonymkode: ec375...1d0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Hvorfor driver dere og "køddechatter" med eksen hans, og hvorfor i all verden gjør du det når han ikke er tilstede? Hvor mange ganger har dere egentlig slått opp i løpet av de to årene dere har vært sammen? Alt det du har beskrevet i HI høres så umodent ut, er han/du det på andre områder også? Anonymkode: e2b0e...d44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå