AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #41 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, Morten1 skrev: Barnet de har nå er 8 uker gammelt, litt tidlig å snakke om å bli gravid igjen! Etter noen år er det fullt mulig at han er klart for ett til barn så syns han ikke er egoistisk på tanke med barnets "alder". Å gå bak ryggen på en partner ved å bli gravid er absolutt utroskap selvom det ikke har vært noe sex Hvilken del av: det er ingen selvfølge å bli gravid når en er over 35 er det dere menn ikke forstår? Vente noen år? Hun vil nok være steril 6mnd til et år nå pga fødsel/amming. Og fort 37 når hun er klar til å prøve igjen. De har ikke "noen år" som mannen kan bruke for "å bli klar" (bullshit anyway: menn blir aldri klar for noe som helst). Hvem sier at hun skal gå bak ryggen hans? un kan jo bare si at når han sal gjøre som han vil, så gjør hun det også. Rettferdig det. Anonymkode: 7fbe1...55d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. september 2017 #42 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken del av: det er ingen selvfølge å bli gravid når en er over 35 er det dere menn ikke forstår? Vente noen år? Hun vil nok være steril 6mnd til et år nå pga fødsel/amming. Og fort 37 når hun er klar til å prøve igjen. De har ikke "noen år" som mannen kan bruke for "å bli klar" (bullshit anyway: menn blir aldri klar for noe som helst). Hvem sier at hun skal gå bak ryggen hans? un kan jo bare si at når han sal gjøre som han vil, så gjør hun det også. Rettferdig det. Anonymkode: 7fbe1...55d Da må hun belage seg på å bli alenemor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurings Skrevet 9. september 2017 #43 Del Skrevet 9. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboer har alltid snakket om å få 3 barn. Vi har nå fått ett og selv om han er et prakteksemplar, er vi totalt utslitt! Jeg innser også at 3 barn ikke er drømmen lenger. Problemet er st samboer nå ikke har lyst på fler barn i det hele tatt. Jeg kan ikke leve med å bare ha ett barn, og det sa det rett ut til han,at da kan det være jeg må finne en annen mann til å gi meg et barn til. Han ble kjempesint og mente at familie måtte gå foran alt, og at man må holde ut med familien sin selv om det ikke ble som jeg hadde tenkt. Dette prinsippet gjelder da tydeligvis bare for han ettersom det kun er han som får diktere hvor mange barn vi skal ha... Anonymkode: 09ae7...c47 Herregud, hva er det med kjerringer og barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #44 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du er altså på det stadiet at du TRUER med å gå til en annen mann for befruktning? Når babyen er så liten, hvorfor tenker du på befruktning allerede? Anonymkode: 79016...9d2 Fordi han sier han nekter å få et nytt barn! Jeg har aldeles ikke tenkt å bli gravid nå, men om han ikke ønsker fler barn i fremtiden, er han ikke mannen for meg. Jeg greier tross renselse, jævelig fødsel og slitsom barseltid se at jeg på et tidspunkt ønsker å gi barnet mitt et søsken, om han ikke deler min plan så er det ganske krise... ts Anonymkode: 09ae7...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #45 Del Skrevet 9. september 2017 19 minutes ago, AnonymBruker said: Nei jeg vil ikke og kan ikke tvinge han. Derfor tror jeg heller jeg ville funnet meg en annen mann om det kom til det. Man kan jo like gjerne snu på det og si at han tvinger meg til å få færre barn mot min vilje. Er det bedre? ts Anonymkode: 09ae7...c47 Det er verre å tvinge noen til å få barn enn det er å nekte noen å få barn (med seg). Han kan jo bare nekte for seg selv, så får det bli ditt valg hva du gjør med det. Å allerede planlegge samlivsbrudd fordi du ikke får viljen din nå, når barnet kun er 8 uker, virker helt ekstremt i mine øyne. Hadde det vært meg hadde jeg helt klart ventet og kost meg med babyen min og familien min før jeg gjorde noe drastisk. Du kan fint vente 1-2 år selv om du er i midten/slutten av 30-årene. Og i løpet av den tiden er det jo en stor mulighet for at mannen din kan ombestemme seg. Godt mulig at jeg leser HI litt annerledes enn du føler er riktig, men hadde jeg vært mannen din hadde jeg følt meg som en sædbank og ikke spesielt verdsatt/elsket hvis det er -gi meg barn eller forsvinn-. Men, det er bare min mening. Du er selvfølgelig i din fulle rett til velge ditt eget liv, det har ingen andre noe med. Men nå spurte du jo etter meninger... Anonymkode: cc1d0...a6c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #46 Del Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, Sirah skrev: Da må hun belage seg på å bli alenemor. Lett!!! Hadde lett valgt å bli alenemor fremfor å angre gelé livet på at jeg ikke fikk de barna jeg ville ha. Jeg ØNSKER å få disse barna med min kjære, men går det ikke, så er barn viktigere. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #47 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han sier han nekter å få et nytt barn! Jeg har aldeles ikke tenkt å bli gravid nå, men om han ikke ønsker fler barn i fremtiden, er han ikke mannen for meg. Jeg greier tross renselse, jævelig fødsel og slitsom barseltid se at jeg på et tidspunkt ønsker å gi barnet mitt et søsken, om han ikke deler min plan så er det ganske krise... ts Anonymkode: 09ae7...c47 Så det er mindre krise at du som nyfødt baby TRUER mannen din til å gå til en annen mann. Er det ikke viktigere å fokusere på den du har nå?? Anonymkode: 79016...9d2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. september 2017 #48 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lett!!! Hadde lett valgt å bli alenemor fremfor å angre gelé livet på at jeg ikke fikk de barna jeg ville ha. Jeg ØNSKER å få disse barna med min kjære, men går det ikke, så er barn viktigere. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Men da har du jo tatt valget da........ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 9. september 2017 #49 Del Skrevet 9. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Hvilken del av: det er ingen selvfølge å bli gravid når en er over 35 er det dere menn ikke forstår? Vente noen år? Hun vil nok være steril 6mnd til et år nå pga fødsel/amming. Og fort 37 når hun er klar til å prøve igjen. De har ikke "noen år" som mannen kan bruke for "å bli klar" (bullshit anyway: menn blir aldri klar for noe som helst). Hvem sier at hun skal gå bak ryggen hans? un kan jo bare si at når han sal gjøre som han vil, så gjør hun det også. Rettferdig det. Anonymkode: 7fbe1...55d Da kan man stille også sprøsmålet om hvorfor en har ventet så lenge med å bli mor om det var så viktig å få 3 barn? Var kankje du som foreslo donor, greit det så lenge man er sammen om det eventuelt ikke har noen partner, men så lengen en har partner og den er imot donor er det utroskap! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #50 Del Skrevet 9. september 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig!? Hvorfor er det verre å tvinge noen til flere barn enn de vil ha enn å tvinge folk til færre? Hvis jeg skal ha flere barn er det NÅ ( jeg er 36) Han har hele livet sitt på å ombestemme seg. Syntes det er minst like egoistisk å nekte noen barn som å påtvinge noen barn. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Du kan finne deg en ny fyr å få barn med Anonymkode: 1c4af...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #51 Del Skrevet 9. september 2017 Barna mine er viktigere enn mannen min. Men mannen min er viktigere enn barn jeg ikke engang har modnet egget til. Du kan umulig ha varme følelser for sæddonoren din. NB menn, TS er ikke representativ for kvinner eller mødre. Anonymkode: 46cf4...64d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #52 Del Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, Morten1 skrev: Da kan man stille også sprøsmålet om hvorfor en har ventet så lenge med å bli mor om det var så viktig å få 3 barn? Var kankje du som foreslo donor, greit det så lenge man er sammen om det eventuelt ikke har noen partner, men så lengen en har partner og den er imot donor er det utroskap! For min del, fordi han har tvunget meg! Jeg var klar for 10 år siden, men han ville vente med å få de tre barna han lovet meg ts Anonymkode: 09ae7...c47 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #53 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barna mine er viktigere enn mannen min. Men mannen min er viktigere enn barn jeg ikke engang har modnet egget til. Du kan umulig ha varme følelser for sæddonoren din. NB menn, TS er ikke representativ for kvinner eller mødre. Anonymkode: 46cf4...64d Vi bør slutte med å hause det kjærlighetsdritet så veldig opp. Vi blir forelsket for å få barn... thats it. Anonymkode: 1c4af...074 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #54 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan finne deg en ny fyr å få barn med Anonymkode: 1c4af...074 Ja, er jo det jeg sier... barn er viktigere, selv om jeg elsker mannen min og ikke vil bytte gan ut, så føler jeg meg tvunget Anonymkode: 09ae7...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #55 Del Skrevet 9. september 2017 8 uker. Du er i hormontåka og han er i sjokkfasen. Dere tar det å bli foreldere forskjellig. En typisk ting som kan splitte ett par Jeg syns du eskalerer ting. Lager drama. Støve har ikke lagt seg på ungen ennå og tipper ingen av dere er helt rasjonelle for tiden.Hør hva han sier om noen mnder. Tipper han bare har det tøft. Du står du helt fritt til å velge som alle andre. Men støtte til en sånn avgjørelse akkurat nå får du ikke herfra. 8 uker... Anonymkode: 5974c...0af 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #56 Del Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, er jo det jeg sier... barn er viktigere, selv om jeg elsker mannen min og ikke vil bytte gan ut, så føler jeg meg tvunget Anonymkode: 09ae7...c47 HVORFOR IKKE FOKUSERE PÅ DEN SOM ER 8 UKER NÅ I STEDET?, DU FÅR JO IKKE GJORT NOE MED DETTE NÅ UANSETT, FOKUSER HELLER PÅ DEN NYFØDTE NÅ, OG TA DET SENERE. Anonymkode: 79016...9d2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurings Skrevet 9. september 2017 #57 Del Skrevet 9. september 2017 Trollings? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 9. september 2017 #58 Del Skrevet 9. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har et barn og jeg har et stort ønske om et barn til, men altså ærlig talt.. er du villig til å bryte opp familien til det barnet du allerede har for å KANSKJE få et barn til med en annen mann? Det høres mildt sagt ganske egoistisk ut. Det er ingen garanti for at du får et barn til med en annen mann heller, og hva da? Når man har blitt mamma så må man tenke på et annet lite menneskes behov også, ikke bare egne. Hva tror du viktigst for barnet du har? Et nytt søsken eller å slippe å ha to hjem og skilte foreldre? Dette må dere som par kommuniserere godt om, og er barnet deres i småbarnsalder enda så kan det være han bare trenger litt tid. Anonymkode: 8c714...660 Enig. Å true med å gå fra mannen, og bringe det temaet på bane, kan også bare skape mye unødvendig mistillit som igjen kan tære på forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 9. september 2017 #59 Del Skrevet 9. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett!!! Hadde lett valgt å bli alenemor fremfor å angre gelé livet på at jeg ikke fikk de barna jeg ville ha. Jeg ØNSKER å få disse barna med min kjære, men går det ikke, så er barn viktigere. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Men, hvis du blir alenemor har du bare barna dine 50% av tiden (de aller fleste ender opp med den løsningen)!! Vil du være lykkelig da? Stakkars barn som må pendle grunnet at mor MÅTTE ha flere barn.. du er dessverre fryktelig egoistisk som velger ut fra DITT behov,og ikke BARNETS. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #60 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, lurings skrev: Trollings? Ja eller hormoner. Litt samme sak. he he Men lurer jammen sjøl. Anonymkode: 5974c...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå