AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #21 Del Skrevet 9. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjære deg, 8 uker! Jeg hadde heller ikke lyst på en til når babyen var 8 uker! Dere har jo ikke fått inn rutiner engang. Vent et par år, så skal du se det mest sannsynlig endrer seg. Hvorfor maser du om en til allerede nå? Anonymkode: dad29...bf6 Jeg maser ikke, det er han som hver dag sier at jeg kan glemme fler barn, det skal han aldri i helvete ha... ts Anonymkode: 09ae7...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 9. september 2017 #22 Del Skrevet 9. september 2017 51 minutes ago, AnonymBruker said: Hvor gammel er sønnen deres? Har mannen din noen grunn? Jeg ville nok funnet ut hva som var galt, og jobbet med det. Han kan ikke bare si nei, og jeg ville og spilt på at sønnen deres vil ha søsken. Mange ganger er det lettere med flere barn, syns jeg. Når vi bare hadde nr 1, var jeg helt ferdig, følte at jeg holdt på drukne og var aldri ajour med noe. Vi fikk nr 2 når han var 2,5år, og det var en ny verden! To barn var så mye enklere! De hadde hverandre og det var mye lettere! Nå har vi tre barn, og syns fortsatt det er bedre med 3 enn 1 her hos oss. (Utenom når eldste våkner resten av gjengen halv 7 om morran fordi han kjeder seg, og vil ha noen å leke\snakke med.. ) Anonymkode: 91776...300 Selvfølgelig kan han si nei, blir helt feil å påtvinge folk uønskede barn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. september 2017 #23 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virkelig!? Hvorfor er det verre å tvinge noen til flere barn enn de vil ha enn å tvinge folk til færre? Hvis jeg skal ha flere barn er det NÅ ( jeg er 36) Han har hele livet sitt på å ombestemme seg. Syntes det er minst like egoistisk å nekte noen barn som å påtvinge noen barn. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Fordi barn er en 18 år +++ lang forpliktelse og koster et hav av penger. Man SKAL ønske barn av hele sitt hjerte, MEN det er ingen menneskerett og få barn! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 9. september 2017 #24 Del Skrevet 9. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8 uker. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 og så diskuterer dere dette allerede nå? Stakkars mannen har sikkert ikke fått bildene fra fødsel ut av hodet ennå 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #25 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, Morten1 skrev: Selvfølgelig kan han si nei, blir helt feil å påtvinge folk uønskede barn Enn å nekte folk barn da, det er greit? Etter å ha gått inn i forholdet med å proklamere at man ønsker seg 3 barn, så er det greit å bare ombestemme seg på min bekostning? Han kan få barn hele livet sitt, jeg synger på siste fertilitetsverset. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #26 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig!? Hvorfor er det verre å tvinge noen til flere barn enn de vil ha enn å tvinge folk til færre? Hvis jeg skal ha flere barn er det NÅ ( jeg er 36) Han har hele livet sitt på å ombestemme seg. Syntes det er minst like egoistisk å nekte noen barn som å påtvinge noen barn. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Fordi det er svært inngripende å tvinge noen til å få et barn. Det er mye verre enn å nekte noen til å ikke få et barn. Faren vil da ha ansvaret for et barn han egentlig ikke vil ha, synes du virkelig det er rettferdig? Mot far og barn? Jeg skal la deg få en ny mulighet til å tenke på deg, i og med at du er full av hormoner. Konsentrer deg om babyen din nå. Så vil nok mannen din ønske seg flere barn etter som tiden går. Det er veldig vanlig å ikke ønske flere barn når det ene barnet man har er spedbarn. Anonymkode: dad29...bf6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #27 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, Sirah skrev: Fordi barn er en 18 år +++ lang forpliktelse og koster et hav av penger. Man SKAL ønske barn av hele sitt hjerte, MEN det er ingen menneskerett og få barn! Nettopp. Menn kan komme og gå, barn er for ALLTID. Derfor dette er et absolutt kriterie for meg. Fordi jeg ønsker meg mer enn ett barn av hele mitt hjerte er dette noe jeg ikke kan godta. ts Anonymkode: 09ae7...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #28 Del Skrevet 9. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboer har alltid snakket om å få 3 barn. Vi har nå fått ett og selv om han er et prakteksemplar, er vi totalt utslitt! Jeg innser også at 3 barn ikke er drømmen lenger. Problemet er st samboer nå ikke har lyst på fler barn i det hele tatt. Jeg kan ikke leve med å bare ha ett barn, og det sa det rett ut til han,at da kan det være jeg må finne en annen mann til å gi meg et barn til. Han ble kjempesint og mente at familie måtte gå foran alt, og at man må holde ut med familien sin selv om det ikke ble som jeg hadde tenkt. Dette prinsippet gjelder da tydeligvis bare for han ettersom det kun er han som får diktere hvor mange barn vi skal ha... Anonymkode: 09ae7...c47 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde nøyaktig samme samtale! Jeg truet også med å finne en annen. Det har nå gått 7 år siden første ble født og vi skal snart ha en til. Vi trengte bare mange år på oss. Nå er det heller jeg som er litt skeptisk, og mannen som absolutt vil ha. Anonymkode: ea181...e63 Dere truet altså med å gå til en mann å få en annen manns sæd hvis deres egen mann ikke gjorde dere gravid!?? Anonymkode: 79016...9d2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #29 Del Skrevet 9. september 2017 Syns han er egoistisk. Han tenker hverken på deg eller ungen som blir enebarn. Ville prøvd bli gravid med donor og latt han gjøre hva faen han vil. Det er ikke utroskap eller å bryte opp en familie. Anonymkode: 7fbe1...55d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #30 Del Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er svært inngripende å tvinge noen til å få et barn. Det er mye verre enn å nekte noen til å ikke få et barn. Faren vil da ha ansvaret for et barn han egentlig ikke vil ha, synes du virkelig det er rettferdig? Mot far og barn? Jeg skal la deg få en ny mulighet til å tenke på deg, i og med at du er full av hormoner. Konsentrer deg om babyen din nå. Så vil nok mannen din ønske seg flere barn etter som tiden går. Det er veldig vanlig å ikke ønske flere barn når det ene barnet man har er spedbarn. Anonymkode: dad29...bf6 Jeg ser virkelig ikke hvordan dette er værre da det er like inngripende å nekte noen et barn. Er det rettferdig å nekte noen det? Når du gikk inn i forholdet å proklamerte at du ville ha 3 barn? Er dette virkelig rettferdig mot mor og barn? ts Anonymkode: 09ae7...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 9. september 2017 #31 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Enn å nekte folk barn da, det er greit? Etter å ha gått inn i forholdet med å proklamere at man ønsker seg 3 barn, så er det greit å bare ombestemme seg på min bekostning? Han kan få barn hele livet sitt, jeg synger på siste fertilitetsverset. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Som du forklarte i første innlegg får du vurdere ditt forhold til din nåværende samboer eller finne deg en annen som ønsker barn med deg. Å tvinge på andre barn er en uting, slikt gjør man bare ikke. Du har også nevnt at nåværende barn er 8 uker. Da får du vente noen år heller å prøve igjen mener jeg. Men å mene at du skal prøve å bli gravid igjen med en gang bare fordi du SKAL ha 3 barn fort fordi du "synger på siste værset" blir for tynt... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 9. september 2017 #32 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Syns han er egoistisk. Han tenker hverken på deg eller ungen som blir enebarn. Ville prøvd bli gravid med donor og latt han gjøre hva faen han vil. Det er ikke utroskap eller å bryte opp en familie. Anonymkode: 7fbe1...55d Barnet de har nå er 8 uker gammelt, litt tidlig å snakke om å bli gravid igjen! Etter noen år er det fullt mulig at han er klart for ett til barn så syns han ikke er egoistisk på tanke med barnets "alder". Å gå bak ryggen på en partner ved å bli gravid er absolutt utroskap selvom det ikke har vært noe sex 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. september 2017 #33 Del Skrevet 9. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Menn kan komme og gå, barn er for ALLTID. Derfor dette er et absolutt kriterie for meg. Fordi jeg ønsker meg mer enn ett barn av hele mitt hjerte er dette noe jeg ikke kan godta. ts Anonymkode: 09ae7...c47 Da må du finne deg en ny mann og godta at barnet du allerede har blir skillsmissebarn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #34 Del Skrevet 9. september 2017 9 minutter siden, Forundret.. skrev: og så diskuterer dere dette allerede nå? Stakkars mannen har sikkert ikke fått bildene fra fødsel ut av hodet ennå Det er han som tar det opp, og sier at det er uaktuelt. Ikke jeg som presser på. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #35 Del Skrevet 9. september 2017 Ego sentriske kjerring. Tror du virkelig det hjelper å komme med ultimatum? Enten så skal du bli far til nr 2 eller så går jeg og knuller en annen.....hør på deg selv. Ditt førstefødte barn og din mann å familie går foran alt. Det går foran egoet ditt. Skjønner godt at han er sur Anonymkode: f7d1c...b3b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 9. september 2017 #36 Del Skrevet 9. september 2017 8 uker og allerede er du en dårlig mor som vurderer å la ungen vokse opp med skilte foreldre.. samma det sålenge du får en unge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #37 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er han som tar det opp, og sier at det er uaktuelt. Ikke jeg som presser på. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Så ikke la deg fyre opp og ta diskusjonen. Barnet er 8 uker. Å diskutere barn 2 og 3 nå er nesten som å diskutere bordsetningen til bryllupet på første date - litt forhastet,mildt sagt. Anonymkode: 46cf4...64d 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #38 Del Skrevet 9. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er han som tar det opp, og sier at det er uaktuelt. Ikke jeg som presser på. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Men du er altså på det stadiet at du TRUER med å gå til en annen mann for befruktning? Når babyen er så liten, hvorfor tenker du på befruktning allerede? Anonymkode: 79016...9d2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 9. september 2017 #39 Del Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er han som tar det opp, og sier at det er uaktuelt. Ikke jeg som presser på. Ts Anonymkode: 09ae7...c47 Da ville jeg bedt ham holde kjeft og hokde slike kommentarer for seg selv. Heller prøvd å få ham til å nyte tilværelsen med dette barnet i første omgang. Du vet at også menn kan få fødselsdepresjon..? Kan det være noe slikt som forårsaker endringen ved ham? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #40 Del Skrevet 9. september 2017 8 minutter siden, Morten1 skrev: Som du forklarte i første innlegg får du vurdere ditt forhold til din nåværende samboer eller finne deg en annen som ønsker barn med deg. Å tvinge på andre barn er en uting, slikt gjør man bare ikke. Du har også nevnt at nåværende barn er 8 uker. Da får du vente noen år heller å prøve igjen mener jeg. Men å mene at du skal prøve å bli gravid igjen med en gang bare fordi du SKAL ha 3 barn fort fordi du "synger på siste værset" blir for tynt... Jeg vil jo ikke kaste bort min dyrebare tid på han om han ikke har samme plan for fremtiden som meg. Jeg ønsker ikke å bli gravid nå, eller om ett år, jeg vil bare nødig være den dusten som blir i et forhold som er dødfødt, når han uttaler seg så bastant nå.., ts Anonymkode: 09ae7...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå