luna1 Skrevet 9. september 2017 #1 Del Skrevet 9. september 2017 En super venninneapp, en slags tinder for venninner, men til min store skuffelse var det bare en haug jenter fra Oslo og Akershus:( og der bor ikke jeg, så hvis det er flere enn meg som prøver å finne noen gode venninner så last ned hey vina.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 11. september 2017 #2 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg oppdaget nettopp denne appen, og bor ikke i Oslo Virker bra! Håper flere jenter registrerer seg, og gjerne eldre enn 20 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meisen Skrevet 2. januar 2018 #3 Del Skrevet 2. januar 2018 Enig, virker som en bra app! Håper flere og flere vil benytte seg av den😊 Ser dessverre ut til at det er få som bruker den i mitt området foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 2. januar 2018 #4 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg bor i Bergen og hadde den før, og der var det mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. januar 2018 #5 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) . Endret 9. mars 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå