Gå til innhold

Jeg har ikke fått pakken fra utestengt bruker fra Finn.no. Hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

ALDRI betal på forskudd!!! 

Anonymkode: cf273...7e5

Kommer ikke på tale at jeg sender varen FØR jeg har fått pengene. Det er det få selgere som gjør. Tar ingen sjans. Jeg sender alltid pakken når penger er inne på konto 

Det finnes dessverre useriøse selgere der ute, men ta kontakt med Finn og hør med de. Kjipt å ikke få det man har betalt for.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har betalt på forhånd. Trodde det var vanlig. 

Anonymkode: af5cd...851

Dersom du har handlet mye på Finn.no (som du sier i HI), er det veldig rart at du ikke har fått med deg at Finn.no anbefaler å bruke betalingsgaranti. Den beskjeden ligger jo nærmest "overalt" inne på sidene til Finn.no

Anonymkode: f9b82...078

Skrevet

Da har jeg fått svar fra Finn og de sier hvis jeg ikke har fått svar innen rimelighetens tid, så må anmelde det til poiliet. Men hvor seriøst tar poiliet slike saker? Jeg har navnet hennes og hun bor i Oslo. Jeg bor på Sørlandet, skal jeg få ringe politiet i Oslo? Hun er som sagt utestengt fra Finn.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg fått svar fra Finn og de sier hvis jeg ikke har fått svar innen rimelighetens tid, så må anmelde det til poiliet. Men hvor seriøst tar poiliet slike saker? Jeg har navnet hennes og hun bor i Oslo. Jeg bor på Sørlandet, skal jeg få ringe politiet i Oslo? Hun er som sagt utestengt fra Finn.

Etter mange handler så opplevde jeg også å bli svindlet på Finn for over 1000 kr for noen år siden. Jeg anmeldte saken og noen mnd. etterpå ble han dømt og innkrevingen av pengene mine overtatt av staten. Da får man rente mens man venter. 

Anonymkode: 90d8e...038

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...