Gå til innhold

Noen andre som syntes Skal Vi Danse er pinlig? :D

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
Skrevet

Jeg merker at jeg begynner å bli veldig lei av Katrine Moholt i alle fall. Har i utgangspunktet ikke noe i mot henne, men får fnatt av den overdrevne latteren hele tida. Og jeg skjønner ikke hva Tore har å gjøre som dommer i et danseprogram? Har han noe erfaring i det feltet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, pinlig program. Aldri vært fan av Katrine Moholt heller. 

Anonymkode: ddbf6...2fd

• Liker 2
Skrevet

Tror det har mye med programlederne å gjøre at folk syns diverse programmer blir kleint, og det gjelder både NRK og TV2.

Skjønner ikke hvorfor de alltid skal være så voldsomt sprudlende og "artige" hele tiden. Føler ofte at jeg ser på barnetv fordi de overdriver sånn, de snakker jo akkurat som de på NRK Super :fnise: 

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

det har jo vært gamlisprogram i alle år men jeg crusher  på Cengiz og venninnen min på Grunde så vi ser på hver lørdag uansett hvor pinlig program det er! :biggrin:

Skrevet

For min del burde bare vært folk som virkelig kan danse. Jeg følger med når de danser, resten av fjaset klarer jeg meg fint uten.

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

Anonymkode: d08b1...666

Skrevet

Skal vi danse er Harry. Harry dommere, Harry musikk og Harry deltakere.

Anonymkode: 4389f...97c

• Liker 1
Skrevet

Katrine Moholt er den verste av alt. Så falsk, slitsom og oppbrukt. 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Jolanda skrev:

Katrine Moholt er den verste av alt. Så falsk, slitsom og oppbrukt. 

Så enig!!

Anonymkode: ddbf6...2fd

• Liker 1
Skrevet
På 11.9.2017 den 0.03, Alexis skrev:

Tror det har mye med programlederne å gjøre at folk syns diverse programmer blir kleint, og det gjelder både NRK og TV2.

Skjønner ikke hvorfor de alltid skal være så voldsomt sprudlende og "artige" hele tiden. Føler ofte at jeg ser på barnetv fordi de overdriver sånn, de snakker jo akkurat som de på NRK Super :fnise: 

Enig ,og flere og flere har liksom fått en skringende stemme som om de er høye på noe . Virker så tilgjort, kan de ikke snakke med normal hverdagsstemme? 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Enig ,og flere og flere har liksom fått en skringende stemme som om de er høye på noe . Virker så tilgjort, kan de ikke snakke med normal hverdagsstemme? 

Helt enig, det er jo ingen som snakker sånn til hverandre i normal setting :fnise: 

Skrevet

Pinelig at de har brukt opp kjendisene i Norge, og må rote frem gamle uføre damer. 

Anonymkode: 3f95e...395

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Pinelig at de har brukt opp kjendisene i Norge, og må rote frem gamle uføre damer. 

Anonymkode: 3f95e...395

Hvem er ufør?

Anonymkode: 02969...cb6

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig! Det er alt du beskriver, men det er det som gjør det så gøy. Det er klassisk norsk underholdning, med dårlig humor og håpløse forsøk på å glamorifisere trauste norske kjendiser. Vi har ikke blitt noe mer slick og cool siden Marit Christensen og Per Ståle Lønning danset og mimet til Unforgettable i 1991. Og jeg elsker det! 

Ja til cringe-tv :)

Anonymkode: c73db...cc6

• Liker 1
Skrevet
På 12.9.2017 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Skal vi danse er Harry. Harry dommere, Harry musikk og Harry deltakere.

Anonymkode: 4389f...97c

Ikke så ulikt andre underholdingsprogrammer, med andre ord. The Voice, Idol, Stjernkamp er også ekstremt harry og pinlig folkelig.

Anonymkode: 31dc8...7d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...