Gå til innhold

Noen andre som syntes Skal Vi Danse er pinlig? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare cring'er så sinnsykt av hele showet. Publikummet som fomler med å klappe i takt, tørre vitser fra ukoordinerte programledere.. Åh jeg døøøør :D

Anonymkode: efbbb...993

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Jeg ser egentlig ikke på det, men havnet tilfeldigvis innom da Drevland danset. Det var helt grøsselig. Byttet raskt kanal. :laugh:

Anonymkode: ddd2e...173

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er mye klaging blant folk om dagen. Er det noe som er bra nok egentlig? Men det ligger visst i tiden dette. 

Anonymkode: efe5a...07c

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mye klaging blant folk om dagen. Er det noe som er bra nok egentlig? Men det ligger visst i tiden dette. 

Klager over klaging. How ironic. 

• Liker 6
Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Bare cring'er så sinnsykt av hele showet. Publikummet som fomler med å klappe i takt, tørre vitser fra ukoordinerte programledere.. Åh jeg døøøør :D

Hvorfor ser du på hele showet, da? Skal vi danse er langt mindre pinlig enn Stjernekamp, i hvert fall. Men man velger jo selv hva man ser på, man trenger ikke sitte og vri seg i timevis over et program man ikke liker.

Anonymkode: 4c34a...c32

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser egentlig ikke på det, men havnet tilfeldigvis innom  

Særlig

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klager over klaging. How ironic. 

Ville bare poengtere at det er mye klaging og syting, og at noen bare må rakke ned på alt og alle. Skjønner ikke helt vitsen med å lage en slik tråd. Hva med litt positivitet i stedet? 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville bare poengtere at det er mye klaging og syting, og at noen bare må rakke ned på alt og alle. Skjønner ikke helt vitsen med å lage en slik tråd. Hva med litt positivitet i stedet? 

Og hva er poenget i å komme i en slik tråd bare for å klage? Du kan vel egentlig relatere deg ganske mye til TS. 

Skrevet

Jeg elsker programmet, men så er jeg sikkert langt over gjennomsnittet interessert i dans :ninuskapus:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er poenget i å komme i en slik tråd bare for å klage? Du kan vel egentlig relatere deg ganske mye til TS. 

Kos deg videre med din negativitet. Jeg skal nå ha en fin kveld videre i alle fall ;-)

• Liker 3
Skrevet

De få jeg kjenner som titter på dette TV-programmet, kikker bare for å følge med på Trude Drevland! :ninuskapus: 

Anonymkode: fa8fc...dc9

• Liker 1
Skrevet
28 minutes ago, AnonymBruker said:

Har du bare én kanal?

Anonymkode: 02969...cb6

• Liker 6
Skrevet

Hva er egentlig greia med at flere her blir støtt av kritikk av dette programmet? Dette er jo egentlig ganske underholdende. 

Anonymkode: 3fbb5...36f

Skrevet
20 minutter siden, Testosteron skrev:

Særlig

Ja, for hele Norge ser på Skal Vi Danse. Alle som sier noe annet lyver. Skal Vi Danse er livet. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig greia med at flere her blir støtt av kritikk av dette programmet? Dette er jo egentlig ganske underholdende. 

Anonymkode: 3fbb5...36f

Stay krenka!

Anonymkode: ddbf6...2fd

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er kjempe gøy.

Anonymkode: 3548b...2ba

• Liker 2
Skrevet

Elsker det!

Anonymkode: fe161...2ad

• Liker 2
Skrevet

Skal vi danse,stjernekamp,farmen, jakten på kjærligheten, 71* nord,  .... Er så mye uspiselig dritt på tv for tiden

Jo fler kanaler, jo mer dritt.   Nesten så jeg lengter tilbake til bare NRK gitt

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, bullehurk skrev:

Skal vi danse,stjernekamp,farmen, jakten på kjærligheten, 71* nord,  .... Er så mye uspiselig dritt på tv for tiden

Jo fler kanaler, jo mer dritt.   Nesten så jeg lengter tilbake til bare NRK gitt

Stjernekamp går på NRK så hold deg til NRK da! Jeg ELSKER årets casting i SVD i år ❤️👍🏼👍🏼

• Liker 2
Skrevet

Det lille jeg har sett synes jeg er litt flaut, ja. Men nå liker ikke jeg kjendisreality, og skal jeg se dans vil jeg det skal være med profesjonelle dansere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...