Harry's kvinne Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 Heisann, vet noen hvor jeg kan finne bilde av den kjolen Camilla (fra "Jakten på kjærligheten" på TV2) hadde på seg i artikkelen fra Dagbladet i dag? Syntes den så fin ut, den kalles Cymberline eller noe... Artikkelen var fra visningen til Diin i går...
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Hei. Merket heter Cymbeline. Det er Christiane brudesalong og Diin som har det på Østlandet. Jeg sjekket en gang prisene og da lå Christiane lavere i pris. S.
Gjest lillelou*ikke innlogget* Skrevet 17. januar 2005 #3 Skrevet 17. januar 2005 Må til www.cymbeline.com og kikk! Masse, masse lekre kjoler...og til og med en gammelrosa en som jeg må innrømme jeg likte...litt...ganske.... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 *hmmmm...kremt*...meg over...mente selvsagt GÅ, og ikke MÅ...ingen må noe som helst... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #7 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har ringt og sjekket prisene på Cymbeline kjolene nå og jeg sparte faktisk 7 000,- på kjolen hos Christiane. Er det mulig a? August brud 2005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå