Gå til innhold

Savnet katt - hjelp fra dyrekommunikator/synsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min er savnet, og jeg er så pass desperat at jeg vurderer å kontakte en som sier hun kan hjelpe med å finne savnede dyr. Er det noen som har erfaring med det, evt vet om noen som er flinke? Er selvsagt mye tull i bransjen. 

Anonymkode: 3b7a1...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye tull i bransjen?? Det er jo utelukkende kun tull i den bransjen!

Anonymkode: f74ad...fc2

• Liker 4
Skrevet

Med mindre hun har sett katten din etter at den ble borte eller vet hvor den er akkurat nå,kan en synsk person selvfølgelig ikke hjelpe, de lurer desperate folk og tjener penger på det. Bruk heller tiden på å henge opp flere savnet meldinger, si fra til dyrleger i området, gå dør til dør, registrer og sjekk på dyrebar etc.

Anonymkode: e34af...dbf

Skrevet

😂👍🏻

Anonymkode: d7b92...de2

Skrevet

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: b17ef...080

Skrevet

Ja, jeg har forsøkt (fikk det gratis) og fikk beskjed om at katten min var død. Året etter dukket den opp igjen. Har mistet tre katter, den ene så jeg aldri igjen, den andre fant jeg igjen etter å ha pratet med naboer, den tredje fikk jeg tilbake fordi den var chippet. Vær så snill å ikke bruk penger og energi på humbug, jeg skjønner at du er fortvilet, men det vil ikke hjelpe deg å finne katten din. 

Anonymkode: d94ee...13d

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg kjenner noen som brukte flere tusen kroner på dette, selvsagt uten resultat. Jeg vil også nevne at denne katteeieren jeg kjenner, er en person jeg vil karakterisere som smart, rasjonell og reflektert, men der og da, var hun i en fortvilt situasjon og handlet i affekt.  Når man er desperat, så lar man gjerne fornuften fare i håp om en siste utvei, selv om sannsynligheten er forsvinnende liten. I ettertid sier hun at hun skulle ønske hun ikke hadde gjort det. 

Hvorvidt disse ulike tolkene og andre i samme bransje oppriktig tror de gjør nytte, altså om intensjonene er gode, eller om det er 100% kalkulert og iskaldt, skal jeg ikke uttale meg om. Likevel kjenner jeg at jeg blir sint for at at noen i fullt alvor markedsfører seg som i stand til dette. Det er svindel, attpåtil av mennesker i sårbare situasjoner, etter mine begrep. 

Håper virkelig katten din kommer til rette, TS!

• Liker 3
Skrevet

Gå på hjemmesiden til Flammehuset, der kan du kontakte både elever og uteksaminerte dyretolker. Du kan også ringe skolen og bli sendt videre til noen som er flink på forsvinninger, da læreren har oversikt over dette. Har gått på kurs i forsvinninger der selv og har opplevd at vi har funnet igjen dyr, men er ikke så god på det selv enda.  Håper du finner igjen katten din.

Anonymkode: b9e07...4d4

Skrevet

Er vel sikkert noen begavede kvinner på Torelles spirituelle gruppe på facebook som kan hjelpe deg. Fjernhealing is the shit, yo.

Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...