AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Del Skrevet 9. september 2017 Hei, jeg vurderer sterkt å gå denne linjen, kan noen dele erfaringer evt. typisk jobb hverdag man kan oppnå med denne utdanningen? Anonymkode: 6bbd5...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #2 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg går dette, startet i høst så forsåvidt bare holdt på i en måned, men Det er et "programmerings fokusert" studie, med det mener jeg at over de neste 3 årene, er programmering en av de fagene vi kommer til å drive med nesten hvert semester. Vær forberedt på å jobbe en del, både i grupper og individuelt. Vi har gruppearbeid(innleveringer/prosjekter/case) i 4 fag dette semesteret + eksamener og individuelle innleverings oppgaver. Vi ble delt inn i gruppene våre forrige uke, så kjøret starter for fullt på Mandag ^^ Det kan virke litt "overwhelming" det jeg skriver over, og det følte jeg også i starten, ettersom at jeg aldri har drevet med programmering eller webutvikling før, men vi har dyktige forelesere, så allerede lært ekstremt mye. Mye praktisk arbeid, som jeg virkelig liker, beste måten for meg å lære på. Når det kommer til jobber osv, er det nok mange som går videre inn programmering/utvikler stillinger fra dette studiet, men vi lærer mer enn som så, og med tanke på antallet forskjellige IT stillinger det finnes, og hvor mye folk det trengs, er man ikke bundet til bare dette. Personlig så er det ikke programmering jeg vil drive med etter endt studie, men jeg syntes det er bra å kunne. Men hvem vet, jeg føler kanskje veldig annerledes på det om 3 år P.S. Og dette gjelder nok de fleste studier, men prøv så godt du kan å bli kjent med folk i klassen din, for du vil garantert jobbe i grupper, å fordel å ha et godt forhold til de du skal jobbe med Selvfølgelig vanskelig når det er 60+, å kjenne alle, but still Uansett, håper noe av dette hjelper deg på veien Dette var ikke mitt første valg, men så langt er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: 73a64...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #3 Del Skrevet 9. september 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går dette, startet i høst så forsåvidt bare holdt på i en måned, men Det er et "programmerings fokusert" studie, med det mener jeg at over de neste 3 årene, er programmering en av de fagene vi kommer til å drive med nesten hvert semester. Vær forberedt på å jobbe en del, både i grupper og individuelt. Vi har gruppearbeid(innleveringer/prosjekter/case) i 4 fag dette semesteret + eksamener og individuelle innleverings oppgaver. Vi ble delt inn i gruppene våre forrige uke, så kjøret starter for fullt på Mandag ^^ Det kan virke litt "overwhelming" det jeg skriver over, og det følte jeg også i starten, ettersom at jeg aldri har drevet med programmering eller webutvikling før, men vi har dyktige forelesere, så allerede lært ekstremt mye. Mye praktisk arbeid, som jeg virkelig liker, beste måten for meg å lære på. Når det kommer til jobber osv, er det nok mange som går videre inn programmering/utvikler stillinger fra dette studiet, men vi lærer mer enn som så, og med tanke på antallet forskjellige IT stillinger det finnes, og hvor mye folk det trengs, er man ikke bundet til bare dette. Personlig så er det ikke programmering jeg vil drive med etter endt studie, men jeg syntes det er bra å kunne. Men hvem vet, jeg føler kanskje veldig annerledes på det om 3 år P.S. Og dette gjelder nok de fleste studier, men prøv så godt du kan å bli kjent med folk i klassen din, for du vil garantert jobbe i grupper, å fordel å ha et godt forhold til de du skal jobbe med Selvfølgelig vanskelig når det er 60+, å kjenne alle, but still Uansett, håper noe av dette hjelper deg på veien Dette var ikke mitt første valg, men så langt er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: 73a64...fb8 Hvordan skole går du på? Ser at noen skoler har nettstudier. Tror du det er et studie som er OK å ta på nett? Anonymkode: 5ef40...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #4 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg går på Høgskole. Litt usikker på hvordan det er å ta som nettstudie, personlig foretrekker jeg å være på skolen, med muligheten til å diskuterer med de i klassen/foreleser. Men folk lærer jo forskjellig, og når du tar nettstudier så får du videoer som forelesing, eneste er du ikke kan prate med foreleser om du har spørsmål eller lurer på noe. Så det er noe du selv må ta stilling til om det passer best for deg Anonymkode: 73a64...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå