Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 måtte i dag gå hjem fra jobb pga at jeg ble dårlig. må jeg da ha sykemelding for i dag eller hvordan er reglene? takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, jeg tror det må tas av egenmeldingsdagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 17. januar 2005 #3 Del Skrevet 17. januar 2005 måtte i dag gå hjem fra jobb pga at jeg ble dårlig. må jeg da ha sykemelding for i dag eller hvordan er reglene? takknemlig for svar Hele dager gjelder sykedager. Går man hjem etter halv dag f.eks går ikke det på sykedagene. Slik funker det ihvertfall her i firmaet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #4 Del Skrevet 17. januar 2005 Den dagen man går hjem teller IKKE som sykedag dersom du har vært der over halv dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 17. januar 2005 #5 Del Skrevet 17. januar 2005 Etter hva jeg vet er det sykeTIMER når du har møtt opp på jobb. Det er hvertfall ikke sykeDAG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #6 Del Skrevet 17. januar 2005 På vår jobb ( i Oslo kommune) ble det ikke engang skrevet opp hvis vi gikk fra jobb. Teller ikke. Ikke engang hvis du går etter en halvtime.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå