Gå til innhold

Hvem er du i Andeby?

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Er du lat som Guffen? Har du temperamentet til Donald? Eller er du den fødte husmor, som Bestemor Duck? Ta testen og finn ut hvem du er i Andeby!

http://www.klikk.no/donald/personlighetstest-3565839

Jeg fikk

Du er Fetter Anton! 

Du er en heldiggris og en livsnyter. Noen kan vel oppfatte deg som en ufyselig blære. Ikke uten grunn.

Wow... og dette trass i at jeg hadde levert pengesekken til politiet :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt resultat:

Du er Petter Smart!

Du er smartere enn syv skikkelig smarte menn. Bli ikke overrasket om du får Snobbelprisen i matematikk og fysikk en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anoia skrev:

Og så jeg som trodde jeg var så snill... :phaedra:

Jeg føler meg mer som en blanding av Donald Duck og Guffen, klumsete og lat :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist

Du er B-gjengen!

Alltid på utkikk etter nye skurkestreker med de meterlange skurkefingrene dine. Du tilbringer med tid i kasjotten enn hjemme hos deg selv.

Egentlig ikke overrasket over resultatet.

Endret av boblebrist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Donald Duck! 

Uten tvil! Du er den sjeldne kombinasjonen av hissigpropp, latsabb og uflaksmester. Huttetu. Men du er i hvert fall ikke kjedelig å være i sammen med.

Haha! Det stemmer faktisk veldig bra og... jeg er litt hissigpropp som liker å ta livet med ro :)) skal heller ikke skryte av flaksen min.

Endret av Rosewood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rosewood skrev:

Du er Donald Duck! 

Uten tvil! Du er den sjeldne kombinasjonen av hissigpropp, latsabb og uflaksmester. Huttetu. Men du er i hvert fall ikke kjedelig å være i sammen med.

Haha! Det stemmer faktisk veldig bra og... jeg er litt hissigpropp som liker å ta livet med ro :))

Dette er den morsomste testen jeg har tatt ut av alle nett tester :fnise: Skulle ønske Andeby var ekte :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Du er B-gjengen!

Alltid på utkikk etter nye skurkestreker med de meterlange skurkefingrene dine. Du tilbringer med tid i kasjotten enn hjemme hos deg selv.

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...