Gå til innhold

Venn som alltid tar med dama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp startet på studie en helt ny plass. Jeg har blitt godt kjent med de få jentene i klassen og alle guttene. Jeg studere politi, og det er desidert flest gutter i klassen. Han ene gutten i klassen, en som ofte blir sett på som over snittet kjekk, har ALLTID med dama på fest. Ho studere ikke, men var med i hele fadderuka og har vært med ut fredag og lørdag hver helg. I går var vi på klassefest og han tar selvfølgelig med dama.  Stod i invitasjonen at det gjaldt klassen. 

Vi er flere som har diskutert dette, men vi er usikker på om vi skal ta det opp med han/dem..

Anonymkode: a12b6...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Patetiisk. Folk som ikke klarer seg uten kjæresten er tragiske. Hadde sagt fra, på en hyggelig måte. 

Anonymkode: 150bf...637

• Liker 7
Skrevet

Gjør det noe at hun er med? 

Anonymkode: 96665...9c2

• Liker 2
Skrevet

Hva er problemet? Skal ikke politiet være greie?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje de også er nye på stedet dere bor, og at han tenker at hun kan få venner og venninner der på den måten?

• Liker 9
Skrevet

Ville bare spesifisert i invitasjon at det ikke var med følge.

Anonymkode: c91f6...013

• Liker 1
Skrevet

Ja, det må dere få slutt på umiddelbart. Kall alle bortsett fra denne gutten inn til et møte og vedta at han ikke får lov å ta med seg dama si mer. Han eier jo ikke folkeskikk, det kan jo ødelegge moralen i hele klassen at dere må se denne dama på hver eneste fest. Jeg ville ikke følt meg trygg ute i samfunnet hvis jeg visste at et helt kull med politistudenter hadde vært nødt til å studere under slike forhold. Dette kan gå ut over samfunnssikkerheten og må stanses umiddelbart!

• Liker 7
Gjest NotNaomi
Skrevet

Spesielt. Men må dere si noe? Hvis hun er den eneste "utenfor"som alltid er med,så er det vel ikke så stort provlem for dere? Er vel et verre for henne eller han,eller begge. En har jo normalt ikke med seg kjæresten over alt når en selv skal innkluderes i nytt miljø.

Skrevet

Noen er vel bare sånn at de ikke vil være uten hverandre. Er det noe å henge seg opp i? Ikke alle av oss har det behovet men synes nå ikke det er så farlig eller noe å begynne å prate om.

Anonymkode: 4eb4d...f99

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patetiisk. Folk som ikke klarer seg uten kjæresten er tragiske. Hadde sagt fra, på en hyggelig måte. 

Anonymkode: 150bf...637

Helt enig. Utrolig merkelig at de kan leve så uselvstendig.

• Liker 2
Skrevet

Det er utrolig sårt av han å ta henne med, men det er ikke så mye dere får gjort med det. 

Anonymkode: a285f...d62

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig sårt av han å ta henne med, men det er ikke så mye dere får gjort med det. 

Mente sært. 😄

Skrevet
5 minutter siden, Svigermor skrev:

Ja, det må dere få slutt på umiddelbart. Kall alle bortsett fra denne gutten inn til et møte og vedta at han ikke får lov å ta med seg dama si mer. Han eier jo ikke folkeskikk, det kan jo ødelegge moralen i hele klassen at dere må se denne dama på hver eneste fest. Jeg ville ikke følt meg trygg ute i samfunnet hvis jeg visste at et helt kull med politistudenter hadde vært nødt til å studere under slike forhold. Dette kan gå ut over samfunnssikkerheten og må stanses umiddelbart!

3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Spesielt. Men må dere si noe? Hvis hun er den eneste "utenfor"som alltid er med,så er det vel ikke så stort provlem for dere? Er vel et verre for henne eller han,eller begge. En har jo normalt ikke med seg kjæresten over alt når en selv skal innkluderes i nytt miljø.

Fadderuken er for elevene. Hun har ikke noe der å gjøre.

Selvsagt er det naturlig at han lar sine venner bli venner med henne etterhvert. Men da må han få venner først. Og det gjør man innad studiemiljøet. 

Anonymkode: c91f6...013

Skrevet

Greit nok å introdusere kjæresten for de nye vennene hans, men å ha henne med på hver eneste fest + fadderuken er jo litt spesielt. Spresielt når det er en klassefest. Hadde det vært en fest for alle, hadde det ikke het klassefest.

Gjest C.Tramell
Skrevet
13 minutes ago, Svigermor said:

Enig. Han regnes jo attpåtil som over snittet kjekk, så det er forkastelig av dama å legge beslag på ham på den måten der. Og hvor er skolens ledelse? Hvorfor kommer ikke de på banen??? Sånt som dette bør ikke forekomme i et av verdens rikeste land. En kjekk mann og en vakker kvinne skal være tilgjengelig for alle

Skrevet

Kanskje hun ikke har noen venner der? Kjedelig om han skal på fest og hun må være hjemme bare fordi hun studerer feil studie..

Anonymkode: 23ffe...4c2

Skrevet

Synes det er helt ok å presisere at det er klassefest kun for studenter neste gang. 

Anonymkode: 01b19...f47

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun ikke har noen venner der? Kjedelig om han skal på fest og hun må være hjemme bare fordi hun studerer feil studie..

Anonymkode: 23ffe...4c2

TS her :)

De er begge fra byen vi studerer i og kjenner mange her

Skrevet

Jeg er enig i at det er litt spesielt, men hva er egentlig problemet? Lager hun drama? Hvis hun er en hyggelig jente ser jeg ikke hvorfor man skal lage en sak ut av det. Det kan godt hende at hun ikke har et så stort nettverk selv. Ettersom det er flest gutter vil jo dette også jevne ut kjønnsbalansen, og det er jo som regel positivt. 

Anonymkode: fd793...1b1

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at det er litt spesielt, men hva er egentlig problemet? Lager hun drama? Hvis hun er en hyggelig jente ser jeg ikke hvorfor man skal lage en sak ut av det. Det kan godt hende at hun ikke har et så stort nettverk selv. Ettersom det er flest gutter vil jo dette også jevne ut kjønnsbalansen, og det er jo som regel positivt. 

Anonymkode: fd793...1b1

I de fleste tilfeller blir dama med som etterslep fordi hun lager drama om hun IKKE får komme. Innbiller seg at alle som er der er ute etter å prøve seg på typen. Hun var rett og slett med for å pisse på territoriet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...